نام شركتتاريخ عضویت
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
پارسه اتوماسیون
20 فروردين 1403
چاپ هفت
19 فروردين 1403
  






گفتگويي با آقای وطن پرست
گاز ازن قویترین رنگ بر ، قویترین بو بر و قویترین ضد عفونی کننده دنیاست
23 دی 1399
جناب آقای وطن پرست لطفاً شرکت خود را برای مخاطبان مرکز اطلاعات کاغذ ایران معرفی بفرمایید:
شرکت آرینا تجهیز فعالیت خود را از سال 93 کار خود را در زمینه تصفیه پساب های صنعتی وطراحی و تولید دستگاه های گاز ازن کار خود را شروع کرده است . این در فیلد کاری یعنی تصفیه خانه وازن مکمل یکدیگری باشند.
در مورد ازن باید بگم که ازن قویترین رنگ بر ، قویترین بو بر و قویترین ضد عفونی کننده دنیاست. ازن در محل تولید می شود و نیازی به شارژ کردن ندارد دقیقاً از هوا گرفته می شود و به هوا باز می گردد. هزینه شارژ کردن ندارد در همه مصارف می توان از ازن استفاده کرد هم در هوا و هم در آب جهت بوبری ، رنگ بری ، ضدعفونی و... از ازن استفاده می شود.
گاز ازن چه مصارفی در صنعت کاغذ دارد؟
موارد استفاده از گاز ازن در صنعت سلولزی عبارتند از :
1 – بوبری پساب کارخانه های تولید ورق
2 – ضدعفونی پساب کارخانه های تولید ، کارخانه میهن و کاسپین کارتن
3 – بوبری بخارات حاصله از پخت خمیر کاغذ ، کارخانه دیانا کاغذ همدان اجرا گردید
4 – سفید کردن خمیر کاغذ
5 – جایگزین مناسب جهت کلر
تصفیه پساب کارخانه های کاغذسازی به چه روشی اجرا می گردد؟
ببینید تصفیه پسابی که شرکت ما انجام می دهد روش انعقاد الکتریکی است ، یعنی روش ECF ( انعقاد سازی و شناور سازی الکتریکی ) در این روش استفاده از مواد شیمیایی را حذف می کنیم و روش ما با توجه به اینکه مواد شیمیایی بسیار گران هستند ، این روش بسیار مقرون به صرفه است . و هزینه های تصفیه پساب کارخانجات را بسیار پایین می آورد تنها هزینه جاری در این روش تعویض الکترود های آهن می باشد که در بازده زمانی 3 الی 6 ماه اتفاق می افتد.
آقای مهندس لطفاً برای مخاطبان ما بفرمایید این سیستم را در چه کارخانجاتی اجرایی و پیاده سازی کرده اید ؟
ما در شرکت های کاغذ گلستان پرشیا ( آقای مهندس میر کریمی و آقای مهندس جوکار ) در شهرستان آق قلا انجام داده ایم و خدا رو شکر رضایت کاملی دارند و رضایتنامه کتبی هم داده اند . همچنین کارتن سازی میهن ( حاج آقا اعظمی ) این سیستم را پیاده سازی کرده ایم و خدا رو شکر حاج آقا اعظمی هم بسیار راضی بوده اند و رضایت نامه کتبی هم داده اند که همینجا از ایشان تشکر
می کنیم .
حتی در کارتن سازی میهن پس از تصفیه پساب ها از همان آب جهت آبیاری درختان استفاده می کنند. همچنین در کارخانه کاسپین کارتن ( آقای مهندس پایداری) سیستم تصفیه پساب نصب بود که بسیار سنتی بود و آبی که پس از تصفیه خارج می شد بسیار بوی بدی داشت . خروجی ان سیستم را به وسیله نصب و راه اندازی ازن 250 گرم در ساعت هم از لحاظ حذف بو و همچنین ضدعفونی تکمیل کردیم که نه تنها بوی بد آب از بین رفت بلکه رضایت مدیران کارخانه هم بسیار بالاست.
آقای مهندس همانطور که فرمودید سیستم تصفیه پساب شما پس از نصب و راه اندازی هیچ هزینه دیگری برای کارخانجات ندارد؟
بله دقیقاً همینطور است ( فقط تعویض الکترود های آهن در بازده زمانی 3 الی 6 ماه )، با توجه اینکه سیستم های تصفیه سنتی هزینه های گزافی جهت مواد شیمیایی مصرف می شد و منجر به خروج ارز از کشور میشود ، سیستم تصفیه ما باعث صرفه جویی بسیار بالای هزینه های کارخانجات و همچنین جلوگیری از خروج ارز از کشور می شود همچنین هزینه های اجرایی و پیاده سازی این سیستم جدید در مقابل سیستم سنتی بسیار پایین است.
آقای وطن پرست انتظار شما از تولید کنندگان کاغذ و کارتن چیست ؟
ما انتظار داریم که تولید کنندگان کاغذ و کارتن به ما و به تولید ایرانی اعتماد کنند و ما این اطمینان را می دهیم که بسیار بهتر و با کیفیت تر از نمونه های خارجی این سیتم را پیاده سازی کنیم . ما حتی بازدید اولیه و پروپزال و بررسی اولیه را بطور کاملاً رایگان برای تولید کنندگان داخلی انجام می دهیم .
همینطور این مژده را به تولید کنندگان می دهیم که هزینه های برق ، مواد مصرفی ، نیروی انسانی و... بسیار در روش و سیستم نوین ما پایین تر از سیستم سنتی می باشد.
آقای مهندس این سیستم چه مزایایی برای چاپخانه ها دارد؟
چاپخانه ها مشکل جوهر دارند که ما می توانیم سیستم تصفیه جوهر را برای چاپخانه ها انجام دهیم و به راحتی پساب جوهر را تبدیل به آب خالص کنیم.
در ضمن این موضوع راهم عرض کنم که شرکت دانش بنیان ما تجربه و تخصص بسیار بالایی در زمینه پیاده سازی تصفیه پساب های صنعتی دارد و می تواند به سرعت و دقت بالا و هزینه بسیار پایینی این سیستم را در کارخانجات و چاپخانه ها پیاده سازی کند.
با توجه به اینکه ازن خاصیت ضد عفونی کنندگی دارد می توان از دستگاه های تولید کننده ازن در محیط های چاپخانه ، منازل ، محیط های اداری و... استفاده کرد و بطور کامل ویروس کرونا را از بین می برد.
خیلی ممنونم مهندس از اینکه وقتتون رو در اختیار مخاطبان مرکز اطلاعات کاغذ ایران قرار دادید .

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد