نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  






گفتگويي با مهندس نبوی
مهندس نبوی نماینده شرکت برگ آرین در گفتگو با مرکز اطلاعات کاغذ ایران
24 تير 1393

buy prednisolone 5mg

buy prednisolone

amoxicillin 500mg dosage for uti

buy amoxicillin for cats online postmaster.ge amoxicillin 500mg

lav dosis naltrexone

ldn read lav

clomid uk buy online

clomid uk open clomid london drugs

clomid online reviews

buy clomid bodybuilding blog.planetcalamari.com clomid uk pct

lav dosis naltrexone

lav redirect lav

accutane without side effects

accutane without birth control reddit

Amoxicillin Online

buy amoxicillin

buy prednisolone liquid

buy prednisolone 5mg tablets uk kiteason.com prednisolone london

lav

lav idippedut.dk lav

get naltrexone pills

buy naltrexone uk

buy amoxicillin

amoxil rash spreadsheetadvisor.com amoxil 500mg

accutane without insurance reddit

accutane without insurance reddit redirect accutane without birth control reddit

amoxicillin 500mg tds

amoxicillin 500mg tds

accutane without food

buy accutane pills

buy naltrexone from trusted pharmacy

naltrexone buy uk read buy naltrexone online usa

buy amoxicillin-clavulanate uk

how to take amoxicillin williamgonzalez.me amoxicillin online

amoxicillin 500mg

how to take amoxicillin partickcurlingclub.co.uk buy amoxicillin

buy accutane singapore

buy accutane pills

where to buy abortion pill

buy abortion pill online

buy prednisolone 5mg

buy prednisolone

buy abortion pill uk

buy abortion pill mastercard

amitriptyline without prescription

buy antidepressant singlvkuchyni.cz buy antidepressants

buy naltrexone online india

buy naltrexone without prescription fiorentina.info buy naltrexone no prescription

buy sertraline 100mg

cheap sertraline blog.365dba.com cheap sertraline

abortion manila

abortion pill philippines
در گفت وگوی مرکز اطلاعات کاغذ ایران با نمایند شرکت برگ آرین در ایران مطرح شد
ویژگی برند ما؛ کیفیت و توزیع مستقیم
بازار کاغذ ایران در سالهای اخیر تغییرات زیادی به خود دیده که بخشی از آن با حضور فعالان بازار در عرصه تولید است، شرکت های که با بسته بندی و برش محصولات تحریر بار دیگر کیفیت را در بازار کاغذ مطرح کردند. مهندس نبوی نماینده شرکت برگ آرین و مدیر عامل شرکت رویان برگ پارس که یکی از نماینده های فعال این شرکت می باشد در ادامه بخشی از گفت و گو با این نماینده فعال را می خوانیم.

ابتدا در مورد چگونگی تاسیس شرکت رویان برگ پارس و فعالیت آن توضیح دهید؟
شرکت رویان برگ پارس در سال 1384 با هدف فروش انواع کاغذ های حرارتی به صورت آزمایشی مورد ارزیابی و راه اندازی قرارگرفت. سپس مراحل اولیه انواع فروش رول های کاغذ حرارتی زیر نظر متخصصان و مهندسان مجرب ایرانی سپری کرد. به منظور دسترسی آسان به شاهراه و مسیر اصلی ترانزیتی کشور و منطقه آزاد سلفچگان به عنوان قطب اقتصاد ایران به شکل رسمی کار خود را درسال 1386 در شهر قم آغاز کرد.
این شرکت پس از مدت کوتاهی به منظور شتاب بخشیدن به رشد توسعه و افزایش رقابت پذیری در سطح ملی و در راستای خود کفایی کشور عزیزمان، تولید خود را در زمینه برچسب های صنعتی آغاز نمود.
پس از کسب موفقیت های پی در پی و چشم گیر در زمینه فروش کاغذ های حرارتی و برچسب های صنعتی با عنایت به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، این شرکت کاغذهای A3 ،A4 ،A5 زیراکس را نیز به سبد تولیدات خود اضافه کرد و با هدف رقابت با نمونه های مشابه خارجی نماینده فروش این شرکت در میهن عزیزمان گردید.
سیاست شرکت در بلند مدت چیست؟
ارتقاء سطح خدمات، افزایش بهره وری، نظاممند بودن فعالیتها از جمله دغدغه های مدیران شرکت رویان برگ پارس در طول سالهای اخیر بوده است.
با تداوم سیاست توسعه و ورود به عرصه رقابت جهانی استفاده از روشهای مدرن مدیریت بهره وری، تعالی سازمانی، مدیریت ارتباط با مشتریان، سیستم های جامع اطلاعاتی، شبکه های پیشرفته توزیع و بسیاری از تکنیک های روز مدیریت در دستور کار شرکت قرار گرفته، به نحوی که توانایی شرکت را در ارائه خدمات و محصولات برتر افزایش یابد.

از فعالیت شرکت برگ آرین و کیفیت محصولات تولیدیش بگویید؟

شركت‌ برگ‌‌ آرين عضوی از خانواده «گروه شرکت‏‌های زیراکس» است که فعالیت خود را از سال 1384 در زمينه برش، بسته‌بندي و عرضه مرغوب‌‏ترين كاغذهاي با کیفیت برای دستگاه‌هاي كپي و همچنين انواع كاغذهاي A3, A4, A5 آغاز کرد. برگ‌ ‏آرین در ‌آغاز فعالیت خود، تنها دو برند ”Xerox Excel“ و ”Xerox Office“ را در اندازه A4 به بازار عرضه می‌کرد، که به تدریج، برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و جلب رضایت‏ مندی آنها، برندهای مطرحی همچون Discovery, Leader , Perfect و Explorer را در اندازهای مختلف ، برای مصرف روزمره و خاص به سبد محصولات خود اضافه کرد. از سال‌1391 شرکت برگ‏‌آرین برای تکمیل سبد محصولات خود، کاغذهای روزنامه را به عنوان محصول جدید این شرکت، به بازار عرضه کرد و در نظر دارد تا در برنامه‏‌های آتی خود، انواع دیگرکاغذ نظیر کاغذهای گلاسه و پشت طوسی را نیز عرضه کند.
هم اکنون شركت برگ‌‏آرين به مدرن‏‌ترين و پيشرفته‏‌ترين ماشين‌های برش و بسته‌‏بندی مجهز است. این شرکت علاوه‌ بر تضمین كيفيت محصولات، انواع کاغذهای مختلف را در شهرهای مهم ایران به صورت مستقیم عرضه می‏‌کند به همین دلیل محصولات خود را با مناسب‌ترین قیمت و در کمترین زمان در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
ماموریت شرکت برگ آرین چیست؟
ماموریت این شرکت، عرضه مرغوب‏‌ترین و با کیفیت‌ترین انواع کاغذهای فتوکپی و روزنامه با مناسب‏‌ترین قیمت در سراسر ایران است که متناسب با استاندارد های جهانی تواید شود؛ داشتن نگاه بلند مدت، ایجاد فضای رقابتی، تعهد در برآورده کردن تمام نیازهای مشتریان و جلب رضایت‏ آنها و اهمیت به سیستم پشتیبانی با کمک متخصصان مجرب و با تجربه از اصولی است که شرکت همواره به آنها پایبند خواهد بود.
به عنوان نماینده فروش شرکت کدام یکی از برندهای شرکت را توصیه می کنید؟
کاغذ Business و Excel معیار تست و طراحی پرینترهای ما هستند. این کاغذها، جهت استفاده در این سیستم‌ها توصیه می‌شوند. چنانچه به کاغذ شفاف‌ تری احتیاج دارید، كاغذ Explorer پيشنهاد مي‌گردد.
کیفیت و استاندارد های کاغذ هایی که تولید می¬کنید را چطور تضمین می کنید؟
کاغذهای فرمول‌بندی شده و نظارت‌ شده، پاداشی است که خریداران کاغذهای زیراکس دریافت می‌کنند. پشت هر بسته کاغذ شفاف زیراکس، تیم كنترل کیفیتی وجود دارد که وظيفه‌شان پرداختن به ویژگی‌های مورد نیاز کاغذ با کیفیت است. زمانی که یک کارخانه شرایط لازم را دارا باشد، تولید به دقت تحت نظارت و بررسی قرار می‌گیرد. چنانچه کاغذ استانداردهای لازم زیراکس را نداشته باشد، شرکت زیراکس آنها را به مشتريان خود ارانه نمي‌كند. با توجه به اینکه عملکرد ضعیف، هزینه زیادی برای جمع شدن کاغذ و... تحمیل می‌کند، به منظور اجتناب از این هزینه¬هاست که مشتریان بیشتر از کاغذهای تولید زیراکس استفاده می کنند
قیمت کاغذ به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت یک برگ کاغذ به عوامل متفاوتی بستگی دارد، قابلیت اجرا - امکان پرینت با کیفیت بالا از اولین عوامل تاثیرگذار است. در پرینترها، به خصوص مدل‌های با سرعت بالا، بروز مشکل، هزینه آور است. قیمت کاغذها براساس مدل و نوع آن متفاوت است. با تهیه کاغذ با کیفیت بالا و مناسب برای پرینتر می‌توان نهایت بازدهی و بیشترین صرفه‌جویی در هزینه را داشت. تلاش برای تهیه کاغذهای واسطه‌ای و کاغذهایی که مناسب امور مربوط به کپی نیستند، نتيجه‌اي جز روبرویی با خرابی پرینتر و افزایش هزینه نخواهد داشت. استفاده از کاغذ مناسب، بهترین سرمایه‌گذاری در جهت دریافت بالاترین بازدهی است.
چشم انداز شرکت برگ آرین رابرای ما توضیح دهید؟
شرکت برگ‏‌آرین در نظر دارد تا با رعایت استانداردهای جهانی و عرضه رقابتی محصولات خود، بیشترین سهم در بازارهای هدف را طی 5 سال آینده در ایران به ‏دست آورد و در راستای تأمین نیاز مشتریانش انواع متنوع کاغذ را به سبد محصولات خود اضافه کرده و نیاز بازار چاپ دیجیتال، نشریات، شرکت‏‌ها و سازمان‏‌ها را از کاغذ مرتفع سازد.
شرکت رویان برگ پارس و نمایندگی فروش شما چه مقدار از نیاز کاغذ استان قم راتامین می کند؟
شرکت رویان برگ بارس 35 تا 40 درصد از نیاز کاغذ فتوکپی استان قم راتامین می کند و شرکت برگ آرین 20 درصد از نیاز کشور را تامین می کند به طوری که ظرفیت تولید این شرکت حدود 6 هزار تن درسال است.



کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد