نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  






گفتگويي با مدیر عامل شرکت پرسال خانم پروا سلطانی
تاسیس انجمن وارد کنندگان کاغذ و مقوا
19 مهر 1393

dosis

lav dosis naltrexon blog.dastagarri.com dosis

amoxil rash

buy amoxicillin walmart read buy amoxicillin for cats online

buy antidepressants visa

buy antidepressant go amitriptyline for back pain

buy accutane singapore

buy accutane europe

clomid uk

buy clomid tablets

clomid birmingham

buy clomid pct blog.tgworkshop.com buy clomid tablets

buy clomid tablets

clomid uk to buy

amoxicillin price without prescription

amoxicillin prescription no insurance

where to buy abortion pill

abortion pill read buy abortion pill

cheap prednisolone

buy prednisolone

buy prednisolone liquid

prednisolone online blog.zycon.com prednisolone online

amitriptyline online

buy amitriptyline london igliving.com amitriptyline 10mg

Amitriptyline for Anxiety

buy antidepressant crownlimos.ca buy amitriptyline london

pills for abortion

buy abortion pill westshoreprimarycare.com abortion philippines

usa buy abortion pill

order abortion pill online usa

buy antidepressants visa

buy amitriptyline online go amitriptyline online

در گفت و گو اختصاصی با مدیر عامل شرکت پرسال از تشکیل انجمن کاغذ خبر داد
برنامه تشکل کاغذ تاثیرگذاری و سیاست گذاری است
در چند سال گذشته با افزایش نوسان در قیمت ارز و تغییر قیمت کاغذ در مدت کوتاهی افراد غیر متخصص زیادی را روانه بازار این کالاها کرد که در نهایت منجر به ورود کالاهای بی کیفیت شد، خیلی از فعالان بازار کاغذ نبود یک تشکل قوی با حضور فعالان کاغذ را دلیل این نابسامانی می دانستند. حال در چنین شرایطی که دولت برای حمایت از تولید و اهتمام به فراهم کردن شرایطی برای خروج از رکود اقتصادی از بخش خصوصی نظر خواهی می کند، ارائه پیشنهاداتی از سوی فعالان کاغذ جهت رفع موانع و تسهیل در امر واردات به دولت و همچنین سازماندهی بازار از سوی فعالان کاغذ می تواند در راستای ایجاد ثبات مطرح شود. در گفت و گوی مرکز اطلاعات کاغذ ایران با پروا سلطانی مدیرعامل شرکت پرسال و عضو اتاق بازرگانی ضمن اعلام خبر تشکیل انجمن کاغذ در اتاق بازرگانی ایرانی، به اهمیت فعالیت این انجمن در سیاست گذاری های دولت و همچنین نقش آن در جلوگیری از واردات محصولات بی کیفیت از طریق اعضا پرداخت. در زیر متن کامل این گفت و گو را می خوانید.
انجمن کاغذ تا چه زمانی عضو گیری می کند و به چه صورتی فعالیت خواهد کرد؟
نطفه اصلی این تشکل با تلاش تعداد زیادی از وارد کنندگان کاغذ مطرح شد و قرار است پس از عضو گیری تا 19 مهر ماه امسال به عنوان زیر مجموعه ای از اتاق بازرگانی ایران به فعالیت بپردازد. به طوری که پس از ثبت نام، طبق اساسنامه ای که از سوی اتاق بازرگانی ایران پیشنهاد می شود با برگزاری انتخابات در مجمع موسسان 7 نفر به عنوان هیات مدیره انتخاب می شوند و در اولین جلسه هیات مدیره رییس و نایب رییس انتخاب می گردد.
دلیل اصلی تشکیل انجمن کاغذ چیست؟
با توجه به ارائه بسته برون رفت از رکورد از سوی دولت و کمبود حضور فعالان کاغذ در سیاست گذاری های این بخش و همچنین تاثیرگذاری در آیین نامه های صادره به نظر می رسید در چنین شرایطی تشکیل انجمن کاغذ علاوه بر تامین نیاز فعالان کاغذ در اعمال نظر می تواند ارتباط موثری با فعالان اقتصادی را موجب شود. در گذشته فعالان کاغذ در غالب کمیسیون محصولات سلولزی به عنوان بخشی از مجمع وارد کننده ها در اتاق بازرگانی ایران فعال بودند که به دلیل ضعف اجرایی کمیسیون ها از نظر ساختاری و نداشتن قدرت قانونی در تصمیم گیری ها نقش چندانی در سیاست گذاری ها نداشتند. حال تشکیل هسته اصلی این انجمن در اتاق بازرگانی و در پی آن تشکیل انجمن ها وابسته در اتاق بازرگانی استانها می تواند دستیابی به اهداف این صنف را تسهیل کند.
تشکیل این انجمن می تواند چه اهدافی را دنبال کند؟
ایران یک بازار مصرف کننده کاغذ است که در سال های اخیر به دلیل مشکلات تحریمی و رکود حاکم بر اقتصاد کشور منجر به کساد بازار شده است. از این رو انجمن با ارائه پیشنهاداتی به دولت جهت حذف یا کاهش تعرفه واردات، تسهیل در ترخیص کالا و بر طرف کردن مشکل مبادلات بانکی در راستای افزایش جذابیت در بازار کاغذ اقدام خواهد کرد. همچنین انجمن می تواند در جهت اجرای پنجره واحد، کاغذ بازی در واردات محصول را کاهش دهد و به نوعی به این بخش از بازار سامان دهد.
انجمن کاغذ چگونه عضو می گیرد؟
این انجمن تا روز 19 مهر ماه از طریق اتاق بازرگانی عضو می پذیرد که مدارکی همچون کارت بازرگانی، پروانه واردات و ... نیاز دارد، به همین دلیل به نظر می رسد تا 10 روز دیگر انجمن کاغذ به طور کامل شکل می گیرد و به طور فعال در سیاست های بازار و همچنین برنامه های دولت شرکت کند.
حامدشایگان- خبرنگار مرکز اطلاعات کاغذ ایران
کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد