نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  






گفتگويي با خشایار پورمحسن
مایرمنهوف به دنبال کسب سهم ۳۰ درصدی از بازار مقوای ایران
6 آذر 1395

naltrexone afvallen

naltrexone fibromyalgie

buy antidepressants

amitriptyline without prescription link amitriptyline without prescription

accutane without insurance reddit

accutane without dermatologist blog.lppinsonneault.com buy accutane uk

buy accutane cream

buy accutane pills

accutane without dermatologist

buy accutane pills

clomid online

clomid uk pct

amoxicillin 500mg side effects

amoxicillin

tamoxifen dosage

tamoxifen

buy prednisolone for dogs

prednisolone london open prednisolone side effects

buy amoxicillin-clavulanate uk

buy antibiotics online areta.se buy amoxicillin australia

buy accutane uk

accutane without side effects hutoncallsme.azurewebsites.net accutane without side effects

buy albuterol sulfate inhalation solution

buy albuterol inhaler over the counter

order lyrica

generic lyrica side effects online generic lyrica

antidepressant sertraline

buy sertraline

antidepressant online delivery

buy zoloft online jensen.azurewebsites.net buy sertraline online
مدیرعامل شرکت مایرملنهوف و ویلفرید هاینزل گفت: درحال‌حاضر حدود ۱۰ درصد از بازار مقوای وارداتی ایران را در اختیار دارند که براساس شرایط اقتصادی کشور تا ۳۰ درصد هدف گذاری میان مدت کرده‌اند که در این مسیر ضمن اینکه 10 نوع کیفیت مقوا به مصرف‌کننده پیشنهاد می‌کنیم فعالیت موازی خود را در زمینه خدمات پس از فروش در خصوص مباحث فنی مربوط به مقوا، چاپ و تبدیل برای افزایش بهره وری مشتریان در استفاده از محصولات انجام می دهیم.
خشایار پور محسن با اشاره به اینکه مایرملنهوف و ویلفریدهاینزل اتریشی است و در دو بخش تولید و بازرگانی محصولات سلولزی فعالیت می‌کند گفت: این شرکت در 1۰۰ کشور دنیا فعالیت دارد که در ۴۰ کشور دفتر رسمی دایر کرده است. اگر بخواهم فعالیت این شرکت را توضیح دهم باید به تمام شرکت‌های زیر مجموعه‌های آن بپردازیم که هر یک در بخش خاصی تخصص دارند با این حال به صورتی کلی می‌توان گفت که شرکت مایرملنهوف یک هلندینگ است که از یک سو در شرکت مایر ملنهوف تولید مقوا و در دیگر عضو این مجموعه خدمات چاپ انجام می‌دهد. شریک دیگر هاینزل است که در بخش بازرگانی و تولید عرصه سبد وسیعی از محصولات سلولزی را دنبال می‌کند.
او با بیان اینکه شرکت مایر ملنهوف کارتن سالانه نزدیک به ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تن مقوا تولید می‌کند افزود: شرکت مایرملنهوف دارای ۷ کارخانه در کشورهای اتریش، آلمان، هلند و استونی است که در مجموع آنها ۹ ماشین تولید مقوا وجود دارد که حدود ۳۰۰ هزار تن از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تن مقوای این شرکت به بازارهای مختلف صادر می‌شود. از نظر تنوع محصولات مقوایی نیز مایر ملنهوف ۴۵ نوع کیفیت متفاوت دارد که در ایران با توجه به تقاضای مشتری تنها ۱۰ نوع کیفیت از مقوای پشت طوسی، پشت کرم، پشت سفید، لاین و... عرضه می‌شود.
پور محسن با تاکید بر اینکه این شرکت نزدیک به ۳۰ سال در ایران فعالیت دارد تصریح کرد: در دوره فعالیت شرکت مایرملنهوف فراز و فرودهای زیادی وجود داشته چراکه این شرکت در یک دوره‌ای زمانی نزدیک به ۴۰ هزار تن محصول به ایران صادر می‌کرد و اکنون تنها بین ۱۵ تا ۲۰ هزار تن محصول سلولزی به بازار ایران می‌فرستند گرچه شرایط روبه بهبود است.
او با نگاهی به مزیت‌های همکاری با شرکت مایر ملنهوف افزود: این شرکت با در اختیار داشتن کارخانه‌های متعدد در ۴ کشور دنیا در برابر حوادث مصون است و همواره روابط تجاری خود را حفظ خواهد کرد. همچنین باید به این موضوع توجه کرد که در تمام کارخانه‌های این برند محصولات با کیفیت یکسان عرضه می‌شود که متناسب با شرایط زمانی و برنامه‌ریزی تولید تعیین می‌شود که صادرات به کشوری خاص از کدام مقصد انجام شود.
مدیرعامل شرکت مایرملنهوف وویلفرید هاینزل با تاکید بر اینکه شرکت هاینزل دارای دو کارخانه تولید خمیر کاغذ در اتریش و استونی است گفت: این شرکت‌ها با در اختیار داشتن کارخانه‌ای تولید «MG Bleached kraft paper » و سه شرکت بازرگانی توزیع سبد وسیعی از محصولات سلولزی را در اختیار گرفته است. به گونه‌ای که ۳۰۰ هزار تن صادرات شرکت مایر ملنهوف از سوی هاینزل در ۱۰۰ کشور دنیا انجام می‌شود.
پور محسن با تشریح فعالیت نماینده این شرکت در ایران افزود: ما مقوا را از مایرمنهوف تامین می‌کنیم اما در بخش خمیرکاغذ، کاغذ چاپ و نشر، کاغذهای صنعتی، کاغذ بسته‌بندی و... نیز فعالیت می‌کنیم و براساس وضعیت اقتصادی کشور هدف گذاری عرضه را تدوین می‌کنیم.
او با بیان اینکه در بخشی رقبای این شرکت در بازار ایران بیشتر از کشورهای شرق آسیاست اظهار کرد: درحال‌حاضر ۴ یا ۵ شرکت از کره جنوبی و شرکت هایی از چین، هند و اندونزی مقوا به بازار ایران عرضه می‌کنند و ما نیز به رقابت به انها خواهیم پرداخت با این تفاوت که ما ۶ نوع کیفیت مقوا برای مصرف‌کننده پیشنهاد می‌دهیم و در کنار عرضه محصول در بازار بتوانیم در بخش فنی نیز به مشتریان خدمات فنی بدهیم تا بهره‌وری بیشتری داشته باشند.
حامدشایگان/مرکز اطلاعات کاغذ ایران
کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد