نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  






گفتگويي با آقای امیدی
توضیحات تکمیلی مجری اولین نمایشگاه تخصصی کاغذ و مقوا
6 خرداد 1397

amoxicillin 500mg cost

amoxicillin

amoxicillin 500mg pil

amoxicillin 500mg capsules side effects

buy prednisolone liquid

buy prednisolone 5mg uk

buy amoxicillin for dogs uk

buy amoxicillin westshoreprimarycare.com buy amoxicillin amazon

buy amoxicillin over the counter

buy amoxicillin-clavulanate uk read buy amoxicillin-clavulanate uk

amoxicillin cost without insurance walmart

amoxicillin clavulanate insurance weather.liamsattic.com amoxicillin clavulanate insurance

buy amoxicillin-clavulanate

buy amoxicillin australia website-knowledge.com buy antibiotics online

buy antidepressant online

buy sertaline usa

buy amitriptyline online

amitriptyline online testbed.idippedut.dk buy amitriptyline uk
جناب آقای امیدی با سلام و عرض ارادت ، ممنونیم که وقت خود را در اختیار وبسایت مرکز اطلاعات کاغذ ایران قرار دادید ، به عنوان اولین سوال لطفا در مورد نحوه فعالیت شرکت خود توضیحاتی را برای مخاطبان وب سایت ما بفرمایید.
اینجانب به عنوان مدیر عامل شرکت آینده اندیشان رادینا و مجری اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات مربوطه، دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد حسابداری و دکتری مدیریت استراتژیک بوده و حدودا دارای 26 سال سابقه اجرایی در بخشهای دولتی و غیر دولتی و 20 سال سابقه تدریس در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی به عنوان هیات علمی و حق التدریس می باشم.
آقای امیدی از چه زمانی تصمیم به دریافت مجوز نمایشگاه گرفتید؟
در سال 1393 درخواست برگزاری نمایشگاهی تخصصی و بین المللی را به سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ارائه نمودیم و پس از برگزاری جلسات توجیهی مختلف و بررسیهای کارشناسانه موضوع و همکاری صمیمانه همکاران محترم در سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران، در اواخر سال 1396 مجوز برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات مربوطه توسط سازمان توسعه تجارت ایران صادر شد.
این اولین نمایشگاه تخصصی در این زمینه است؟
این نمایشگاه اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی در این حوزه است که کلیه فرایندهای تولید و بازیافت کاغذ و مقوا و فرآورده های سلولزی شامل تمامی محصولاتی که در حوزه سلولز وجود دارد، صنایع جانبی و ماشین آلات مربوطه در این صنعت را شامل می شود.
جناب امیدی مخاطبین نمایشگاه چه کسانی هستند؟
این نمایشگاه محل مناسبی جهت حضور:
-دانشگاهیان، متخصصین و محققین
-مقامات و مسئولین دولتی
-اتحادیه ها، تشکل ها و انجمن های صنفی
-مشاوران و طراحان
-وارد کنندگان مواد اولیه
-تولید کنندگان و فروشندگان ماشین آلات و قطعات یدکی
-تولید کنندگان، صادر کنندگان، وارد کنندگان، توزیع کنندگان، عمده فروشان و مصرف کنندگان نهایی کاغذ، مقوا و کلیه فرآورده های سلولزی
-ترخیص کاران و ارائه کنندگان خدمات ذیربط
-بازیافت کنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده های سلولزی
-توزیع کنندگان، عمده فروشان و خرده فروشان لوازم التحریر

و همچنین علاقمندان به سرمایه گذاری در حوزه تحقیقات و تولید فرآورده های سلولزی می باشند.
نمایشگاه چه مزایایی برای وارد کنندگان و تولید کنندگان دارد؟
با اطلاع رسانیهای داخلی و خارجی خوبی که از طریق خبرگزاریها صورت خواهد گرفت و برنامه ریزیهایی که جهت دعوت از هیاتهای بازرگانی در دست انجام است پیش بینی می کنیم که بازدیدهای خوبی از نمایشگاه صورت خواهد گرفت، لذا تولید کنندگان و واردکنندگان مواد و محصولات با مشارکت در نمایشگاه می توانند در یک فضای تخصصی و رقابتی نسبت به معرفی محصولات، توانمندیها، آخرین دستاوردهای تولیدی، تکنولوژی و فناوری خود در بازار داخلی و خارجی اقدام می کنند و از مزایای آن بهره مند گردند. ضمن آنکه باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری سال 1397 را به نام "سال حمایت ازکالای ایرانی" مزّین فرموده اند لذا امیدواریم با استقبال خوبی که از نمایشگاه صورت خواهد گرفت برند ایران در زمینه تولید کاغذ، مقوا و محصولات سلولزی بصورت برندی جهانی مطرح شود و ایران بعنوان یکی از قطبهای تولید و صادرات محصولات تولیدی ایرانی و پایگاهی بعنوان صادرات مجدد به کشورهای منطقه مورد توجه قرار گیرد.
این نمایشگاه چه مزایایی نسبت به دیگر نمایشگاه های حوزه چاپ ، نشر و بسته بندی برای دست اندرکاران کاغذ و مقوا دارد؟
صنعت کاغذ و بطور کلی فرآورده های سلولزی، صنعتی مادر و تخصصی است که خوشبختانه در این زمان فرصتی فراهم شده است تا فعالین این حوزه با تابلوی تبلیغاتی به نام خودشان نسبت به معرفی آخرین دستاوردها، محصولات، توانمندیها و جایگاه رفیع خود در عرصه داخلی و بین المللی اقدام نمایند. که ان شالله بازتاب جهانی خوبی را شاهد خواهیم بود.
دولت ، وزارت صنعت معدن تجارت و همچنین اتحادیه ها چه کمکی می توانند به برگزاری بهتر نمایشگاه بکنند وانتظار شما از آنها چیست ؟
خوشبختانه سرکار خانم مهندس نباتی مدیر کل محترم صنایع شمیایی و سلولزی وزارت صنعت معدن و تجارت و جناب آقای مهندس اسفندیاری معاون محترم ایشان همکاری و حمایت خوبی را در این زمینه داشته اند، جناب آقای دکتر نجفی معاون محترم وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران جناب آقای سراج القم مدیر عامل محترم گروه سلولزی تامین و جناب آقای دکتر مقیمی معاون محترم ایشان، جناب آقای دکتر روغنی رئیس محترم سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوای ایران و سرکار خانم پورداد دبیر محترم سندیکا، جناب آقای سید حسین میرباقری رئیس محترم اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا و همکاران ایشان، جناب آقای مهندس طهماسبی مدیر عامل محترم تعاونی انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق و همکاران محترم ایشان، جناب آقای سید حسن میرباقری رئیس محترم، جناب آقای تجدد عضو محترم هیات مدیره انجمن وارد کنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده های سلولزی ایران، همکاری صمیمانه ای را داشته و از نمایشگاه حمایت و پشتیبانی خوبی را داشته اند که جا دارد از همه همکاریها، حمایتها و مشاوره هایی که صورت پذیرفته است تشکر و قدردانی فراوان نماییم. از جناب آقای غلامرضا شجاع بعنوان پیشکسوت صنعت چاپ و نشر کشور که جهت بهره مندی از توانمندی ایشان در افزایش کیفیت برگزاری نمایشگاه تقبل زحمت مشاوره نمایشگاه را نموده اند هم تشکر می نمایم.
ان شالله باحضور و مشارکت پرشور کلیه فعالین این صنعت در سال 1397 که به "سال حمایت ازکالای ایرانی" مزّین گردیده است، شاهد برگزاری نمایشگاهی در شان حرفه و صنعت کاغذ، مقوا، فرآورده های سلولزی و ماشین آلات مربوطه در تاریخ 6 الی 9 مرداد ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران باشیم و بازتاب خوبی را در عرصه داخلی و بین المللی شاهد باشیم که قطعا منافع آن نصیب صنعت و کشور عزیزمان خواهد شد.
کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد