نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

قیمت کاغذ رو به کاهش یافتن است
29 تير 1393

جلیل غفاری، رئیس اتحادیه صحافان در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: قیمت کاغذ به دلیل رکود در کسب و کار صنعت چاپ کاهش یافته است.

با وجود آنکه به سمت بازگشایی مدارس و خرید لوازم التحریر پیش می رویم قیمت کاغذ افزایش نیافته است.

وی افزود: بازار کاغذ دچار بی ثباتی است و به سمت کاهش قیمت است و ثبات قیمت در این بازار دیده نمی شود کارهای مربوط به تشکیل سازمان چاپ معطل مانده است.

رئیس اتحادیه صحافان ادامه داد: کارهای مربوط به تشکیل سازمان چاپ را پیگیری می کنیم منتظر به انجام رسیدن کارهای مربوط به تشکیل این سازمان در مجلس شورای اسلامی هستیم هنوز اقدام خاصی را در مجلس شورای اسلامی پیرامون تشکیل سازمان چاپ ندیدیم.

گفتنی است؛ قیمت کاغذ که در سال گذشته با افزایش روبرو بود و از ابتدای امسال دچار رکورد شدیدی شده است؛ این رکود در یکی دو هفته اخیر به سمت کاهش قیمت پیش می‌رود و با ثبات قیمت در این بازار دیده نمی شود.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد