نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

آتش سوزی گسترده در انبار کاغذ در خیابان جمهوری
29 مهر 1393
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده انبار کاغذ در خیابان جمهوری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی هدانا (HODANA.IR):
امیر مهدیانی مدیر منطقه ۶ عملیات که در محل حادثه فرماندهی و نظارت نیروها را بر عهده داشت در این باره گفت: در محل آتش سوزی یک ساختمان دو طبقه قدیمی ساز با سقف شیروانی دیده می شد که طبقه اول آن انبار کاغذ ومملو از رول های کاغذی بود و طبقه دوم آن نیز کارگاه تولیدی محصولات تریکو و کشباف بود که حجم زیادی از پارچه، نخ و لباس را در خود جای داده بود.


وی افزود: پس از بررسی های اولیه معلوم شد آتش سوزی از طبقه دوم آغاز شده و به علت قابلیت اشتعال بالای اجناس به سرعت گسترش یافته و به اطراف سرایت کرده بود و شعله وری آن به حدی بود که دود از خروجی های ساختمان به بیرون زبانه می کشید.


مهدیانی خاطر نشان کرد: در این عملیات آتش نشانان به سرعت به چند گروه تقسیم شدند که گروه اول به سمت کانون آتش سوزی که در طبقه دوم بود رفته و پس از باز کردن قفل درب ورودی و نجات معجزه آسای یک کارگر شب کار که درون محل آتش سوزی محبوس شده بود مهار شعله های آتش را آغاز کردند و در زمان کوتاهی آن را تحت کنترل خود در آوردند که خوشبختانه به سرعت خاموش شد.


مدیر منطقه ۶ عملیات سازمان آتش نشانی تاکید کرد: با توجه به وجود دود شدید، گروهی از آتش نشانان به سمت سقف شیروانی رفته و بخشی از آن را شکافتند و دودهای ناشی از آتش سوزی را از ساختمان خارج کردند.


وی با اشاره به اینکه این آتش سوزی هیچگونه خسارت جانی در بر نداشت تصریح کرد: در این حادثه با عملیات سریع آتش نشانان از گسترش آتش سوزی و سرایت آن به اطراف جلوگیری شد که در صورت وجود سیستم های خودکار و کپسول های خاموش کننده ها و نیز آموزش آن به پرسنل انتظار می رفت از بروز خسارت مالی نیز به حد چشمگیری جلوگیری شود.


براین اساس کارشناسان سازمان آتش نشانی به کارفرمایان و صاحبان اماکن و کارخانجات توصیه می کنند با توجه به فضای کارگاه ها، خاموش کننده های دستی را در معرض دید همگان قرار دهند و از بازدیدهای دوره ای آن غافل نشوند و با هماهنگی کارشناسان آموزش آتش نشانی کار با این نوع خاموش کننده را یاد بگیرند تا در در صورت لزوم بتوانند از آن استفاده کنند.


کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد