نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

افزایش جزئی قیمت کاغذ تحریر و روزنامه
16 اسفند 1393


دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا از افزایش جزئی قیمت کاغذ تحریر و روزنامه با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال خبر داد.

شبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که پیش‌بینی می‌کردیم که قیمت کاغذ در ماه‌های پایانی سال مقداری تعدیل و به قیمت واقعی خود نزدیک شود، گفت: در این زمینه افزایش جزئی در قیمت کاغذ تحریر و روزنامه داشتیم اما سایر کاغذ‌ها از جمله کاغذ بسته‌بندی، ثبات قیمت داشته‌اند.

وی افزود: قیمت کاغذ تحریر در ماه‌های گذشته بندی 67 هزار تومان بود که در حال حاضر حدودا به 73 هزار تومان رسیده است.

دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا با بیان این که در این میان برخی برندها افزایش قیمت کمتر و برخی دیگر افزایش بیشتری داشتند، اظهار کرد: اساسا همیشه در انتهای سال به دلیل افزایش مصرف کاغذ برای تولید سررسید و ... افزایش قیمت پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری این افزایش قیمت بسیار اندک بوده است.

شبیری با بیان این که بخشی از مصرف کاغذ در کشور در کارخانه‌های مازندران و پارس تولید می‌شود، گفت: با توجه به مشقات تولید در کشور طبیعتا میزان تولید نمی‌تواند به سقف خود برسد و به همین دلیل برخی از کاغذ‌های مصرفی در کشور به ویژه کاغذ روزنامه وارداتی هستند.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد