نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

ناشری که پس از 4 سال نه کاغذ گرفت و نه پول!
23 ارديبهشت 1394
مدیر نشر بهزاد از پرداخت 59 میلیون تومان پول در برابر دریافت کاغذ تحریر از جانب شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان خبرداد و گفت: متاسفانه در برابر این قرارداد نه کاغذ گرفته ایم و نه پولمان عودت داده شده است.

خبرگزاری فارس: ناشری که پس از 4 سال نه کاغذ گرفت و نه پول!

محمد احمدی مدیر انتشارات بهزاد، در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پیرامون قراردادی که با مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان برای خرید کاغذ منعقد کرده بود، گفت: توافقنامه خرید کاغذ در سال 1391 قراردادی برای اخذ کاغذ در دو تاریخ 18 تیرماه 91 و 11 آذرماه 91 منعقد شد، از ما پول گرفته شد تا طبق قرارداد کاغذ تحویل دهند، اما از آن تاریخ به بعد نه به ما پول دادند و نه کاغذ.

وی با بیان اینکه برای این قرارداد حدود 59 میلیون تومان به اتحادیه ناشران و کتابفروشان پرداخته شده بود، گفت: این پول سرمایه در گردش ما بود و به نوعی با پرداخت و عدم دریافت کاغذ، کار راکد شده است.

وی که مدیر نشر بهزاد است و کتاب‌های عمومی منتشر می‌کند، ابراز داشت: طی این قرارداد قرار شده بود طی 75 روز کاغذ تحویل داده شود یا پول پرداختی عودت شود. بارها به شرکت تعاونی ناشران و کتابفروشان بارها و آقای داوودی‌پور مراجعه کردیم تا پیگیری کنند، اما به نتیجه نرسیدیم. مدام عنوان می‌شود کاغذی برای تحویل دراختیار نداریم، اما در همین مدت، کاغذهایی در انبار موجود بود. ما نزدیک 50 نفر هستیم که پول پرداخت کرده ایم، اما کاغذ دریافت نکرده‌ایم، این پول جمعاً 14 میلیارد تومان بود.

وی در خاتمه ادامه داد: در این مدت کاری صورت نگرفته است. مبلغ کلی ناشران حدود 60 میلیون پرداخت‌ است که نوع کاغذ درخواستی ما برای هزاربند کاغذ 70 گرمی است.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد