نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

کاغذهای باطله از مدارس شمال شرق تهران جمع آوری می شود
12 مهر 1394

معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 گفت: به منظور دفع غیر اصولی زباله و حفظ محیط زیست کاغذهای باطله از مدارس منطقه جمع آوری و در ازای آن کاغذ نو تحویل داده می شود.


به گزارش شهرنوشت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ، حمید ناصحی با بیان این مطلب گفت : تولید روز افزون زباله از جمله کاغذ و مقوا ، علاوه بر هدر دادن سرمایه ملی، باعث از بین رفتن منابع طبیعی می­شود، به همین منظور با همکاری اداره پسماند و شرکت وصال گستر کاغذهای باطله از مدارس منطقه جمع آوری و در ازای آن کاغذن نو اهدا می شود.

معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری در ادامه به جمع آوری کتب سال قبل دانش آموزان و اهدای کتاب های سبز با موضوع بازیافت به آنها اشاره کرد و گفت: به منظور جـلوگیری از تخریب محیط زیـست و استـفاده مجدد از کاغذهای باطـله ، کتـاب های سال قبل دانش آموزان مدارس شمال شرق تهران جمع آوری و به چرخه بازیافت برگردانده شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه کاغذ ماده‌ای فاسد شدنی نیست، بهترین روش برای جمع‌آوری آن از درب منازل ، اداره‌ها و مدارس قبل از مخلوط شدن با بقیه پسماندها است که بر همین اساس از اواخر شهریور ماه تا کنون جمع آوری کتب سال گذشته با هماهنگی کارشناسان آموزش مدیریت پسماند انجام شده است .

ناصحی در پایان گفت: طرح های محیط زیستی تا پایان سال با همکاری مدارس منطقه اجرایی می شود.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد