نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

گروه صنایع کاغذ پارس اصلا وارد افزایش تعرفه گمرکی نمی‌شود
7 آذر 1394

رئیس هیات مدیره گروه صنعتی کاغذ پارس از تولید کاغذی که برای 90 درصد چاپ و نشر کفایت می‌کند تا چهار ماه آینده خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد مقدم (رئیس هیات مدیره گروه صنعتی کاغذ پارس) در مراسم اختتامیه‌ی نخستین سالانه‌ی هنر طراحی کتاب ایران گفت: کارخانه کاغذ پارس بعد از 43 سال فعالیت در سال 1392 به بخش خصوصی واگذار شد و سپس توسط کارخانه گلریز قم خریداری شد.



وی ادامه داد: از دو سال پیش که من و همکارانم وارد صنعت کاغذ شدیم روز به روز علاقه‌مان به این صنعت افزایش پیدا می‌کند. در کارخانه پارس وضعیت به‌گونه‌ای است که توانسته است به واسطه نیشکر و بدون قطع درختان کاغذ تولید کند. چون مخاطبان ما اشخاص فرهنگی هستند برایشان خیلی مهم است که بدون قطع درختان کاغذ تولید شود. کارخانه کاغذ پارس با 80درصد ظرفیت به تولید کاغذ می‌پردازد؛ تولید کاغذ چاپ و تحریر را نیز به پیشنهاد کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار داده است.



رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی کارخانه کاغذ پارس سپس با اشاره به مسئله‌ی تعرفه‌ی کاغذ وارداتی افزود: کیفیتی که ما در حوزه تولید کاغذ امروز شاهد آن هستیم شاید نتواند نیاز جامعه را برطرف کند اما قرار شده است که هم مسئولان و هم بخش خصوصی اراده‌ای برای تولید کاغذ داخلی پیدا کنند.



مقدم درباره‌ی کیفیت کاغذهای تولید داخل نیز گفت: در طول سه سال گذشته کاغذهایی چاپ شده‌اند که به لحاظ کیفی بسیار بالا بودند تا 4 ماه آینده نیز کاغذی را تولید خواهیم کرد که برای 90 درصد چاپ و نشر کفایت می‌کند.



مقدم در پایان بیان کرد: گروه صنایع کاغذ پارس اصلا وارد مسائلی از جمله افزایش تعرفه گمرکی کاغذ نمی‌شود بلکه به دنبال این است که کیفیت کار را ارتقا دهد و کالا را با نرخ رقابتی ارائه دهد. در این زمینه از پیشکسوتان درخواست یاری داریم.



گروه صنعتی کاغذ پارس در برگزاری این سالانه همکاری داشته و به نوعی اسپانسر مراسم شناخته می‌شد..


کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد