نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

شرکت تعاونی مطبوعاتی کاغذ با قیمت پایین تر ‎در اختیارات مطبوعات قرار می دهد/ اجرای طرح نیم بهای نشریات در زنجان
7 آذر 1394

مدیر عامل شرکت تعاونی مطبوعاتی کشور گفت: شرکت تعاونی مطبوعاتی کاغذ با قیمت پایین تر ‎در اختیارات مطبوعات قرار می دهد تا هزینه های چاپ نشریات کاهش یابد.


به گزارش موج رسا, علی اکبر بهبهانی در نشست با جمعی از مدیران مسئول نشریات محلی استان زنجان از اجرای طرح اشتراک نیم بها برای نشریات محلی استان زنجان خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این شرکت تعاونی یک هزار و 500 نسخه از هر شماره روزنامه را خریداری می کند.



وی با بیان اینکه همچنین در قالب این طرح یک هزار نسخه از هر شماره هفته ‎نامه، دو هفته‎ نامه، ماهنامه و فصلنامه توسط این تعاونی خریداری می شود، ادامه داد: این خرید ها با قیمت نیم بهای روی جلد نشریه است.



مدیر عامل شرکت تعاونی مطبوعاتی کشور با اشاره به مزایای بیشمار این طرح اظهار داشت: تقویت نشریات داخلی و محلی استان ها از اهداف اجرای این طرح است.



بهبهانی با بیان اینکه این طرح از آبان سال جاری در استان ها آغاز شده است، تصریح کرد: این طرح تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.



وی از همکاری مدارس، دانشگاه‎ ها، بانک ‎ها، اصناف، شرکت‎ ها، شهرداری و شورای شهر برای خرید نشریات خبر داد و افزود: این همکاری می تواند به صورت جذب آگهی نیز باشد.



مدیر عامل شرکت تعاونی مطبوعاتی کشور با بیان اینکه نشریات با هزینه سنگینی چاپ می شود، افزود: این طرح در راستای کمک به نشریات محلی، از طرح های موفق وزارت ارشاد اسلامی است.



بهبهانی این تعاونی را قدیمی ‎ترین تشکل صنفی- مطبوعاتی کشور عنوان کرد و افزود: در زمینه ایجاد سایت رایگان برای نشریات و تامین کاغذ برای چاپ با قیمت پایین ‎این تعاونی آماده همکاری با نشریات است.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد