نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

کمیسیون فرهنگی مجلس هیچ درخواستی برای افزایش تعرفه واردات کاغذ نداشته است
11 بهمن 1394

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این کمیسیون هیچ درخواستی برای افزایش تعرفه واردات کاغذ نداشته است.


حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برخی اخبار در خصوص حمایت کمیسیون فرهنگی مجلس از افزایش تعرفه واردات کاغذ به کشور گفت: کمیسیون فرهنگی در جلسه‌ای که با وزرای صنعت، اقتصاد، ارشاد و آموزش و پرورش داشت، بسترسازی و فراهم آوردن تسهیلات صنعتی و بانکی برای رشد تولید ملی کاغذ و خرید کاغذ تولیدشده در داخل و کنترل واردات کاغذ، را مورد تأکید قرار داد.



وی ادامه داد: کارگروهی در این رابطه تشکیل شد و فعالیت‌ها در این راستا صورت گرفت و نتایج بسیار خوبی در این رابطه حاصل شد.



رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در صفحه 4 یکی از روزنامه‌ها چاپ شده در تاریخ پنج‌شنبه یکم بهمن 94 از اصناف وابسته به صنعت کاغذ این مطلب به چاپ رسیده که با هرگونه تغییر تعرفه واردات کاغذ مخالف هستند.



سالک اضافه کرد: این در حالی است که ما بحثی راجع به اینکه تعرفه برای واردات کاغذ افزایش پیدا کند نداشتیم و صرفاً این مسئله در کمیسیون مورد بحث قرار گرفته که واردات در این رابطه کنترل شود.



وی افزود: به طور سهوی یا عامدانه از طرف کمیسیون فرهنگی اعلام شده که تعرفه واردات کاغذ و خمیر کاغذ افزایش پیدا کند که این اقدام موجب افزایش قیمت کتاب در داخل شود که در واقع ما مخالف این مسئله بوده و هستیم تا اینکه بسترهای خودکفایی را در این باره به وجود بیاوریم.



رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: در جای دیگر عنوان شده که این کمیسیون نامه‌ای به چهار وزیر در خصوص افزایش تعرفه واردات کاغذ داده که من به جد این موضوع را تکذیب می‌کنم؛ این کمیسیون هیچ نامه‌ای در این خصوص ننوشته است، البته جریاناتی در حال تحریک چاپخانه‌دارها و مراکز انتشاراتی هستند که نامه‌ای برای رئیس‌جمهور برای حمایت از این قشر بنویسند.


کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد