نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

کشف 408 کیلوگرم مواد افیونی در قالب کاغذ باطله و پسماند در ایرانشهر
5 ارديبهشت 1395

فرمانده انتظامی ایرانشهر از انهدام باند 6 نفره سوداگران مرگ و کشف 408 کیلوگرم مواد افیونی در قالب کاغذ باطله و پسماند در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی در خصوص این که تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر در یک کارگاه ضایعاتی در قالب کاغذ باطله و پسماند، اقدام به جابه‌جایی مواد مخدر به سایر مناطق می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.



فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از چند روز کار مداوم اطلاعاتی، کارگاهی را که این قاچاقچیان در آن اقدام به جاسازی مواد مخدر در قالب کاغذ باطله و پسماند می‌کردند، شناسایی و این محل را تحت نظر قرار دادند.



وی تصریح کرد: پس از اطمینان از صحت موضوع، ماموران از این کارگاه بازرسی و ضمن توقیف سه دستگاه خودرو سبک و سنگین و دو دستگاه پرس، 248 کیلوگرم حشیش و 160 کیلوگرم تریاک را کشف و 6 عضو این باند را نیز دستگیر کردند.


کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد