نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

کاغذ از آزمون های مهارتی فنی وحرفه ای حذف شد
1 تير 1395
یاسوج - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای کهگیلویه وبویراحمد گفت: این سازمان در اولین گام از اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی، کاغذ را از آزمون های مهارتی حذف کرد.
فرج الله راد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی فرایند آزمون ها از نظارت، ارزیابی و برگزاری آزمون به صورت آنلاین اجرا می شود که این امر صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه ها را به دنبال دارد.
وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از سه هزار و 855 نفر در آزمون های مهارتی شرکت کردند که این آزمون ها امسال به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.
این مسئول به هوشمندسازی شبکه آزمون مهارتی اشاره کرد و افزود: تهیه کاغذ همواره بحشی از هزینه های دوره های آموزشی بود که آزمون های رایانه ای این مشکل را برطرف کرده است .
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای کهگیلویه وبویراحمد از تبدیل وضعیت 47مربی این سازمان به پیمانی خبرداد و گفت: تا شهریور27 مربی دیگر نیز تبدیل وضعیت خواهند شد.
فنی وحرفه ای کهگیلویه وبویراحمد چهار میلیون نفرساعت دوره آموزشی در سال 94 برگزار کرد.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد