نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

ورود نخستین محموله خمیر کاغذ به بندرامیرآباد
6 مرداد 1395
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، علی خدمتگزار اظهار کرد: نخستین محموله خمیر کاغذ به وزن یک‌هزار و 500 تن از آستراخان روسیه وارد بندر امیرآباد شد.



وی افزود: این محموله خمیر کاغذ برای استفاده در کارخانه کاغذ امیرآباد توسط کشتی سابرینا از طریق آستراخان روسیه به این بندر بارگیری شده است.



مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اشاره به اینکه از آغاز احداث کارخانه کاغذ امیرآباد در سال 85 ، این کارخانه با مشکلات عدیده‌ای در روند ساخت مواجه بوده است، تصریح کرد: از سال 93 با تلاش و پیگیری مجدانه از سوی مدیران بندر و حمایت‌‎های دولت، موانع موجود برطرف و اکنون این کارخانه وارد مرحله بهره‌برداری شده است.



وی بهره‌برداری از این کارخانه کاغذ را گامی موثر در اعتلای صنعت شرق مازندران عنوان و کرد و گفت: بندر امیرآباد مصمم است با جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و احداث پروژه‌هایی از قبیل کارخانه فولاد امیرآباد، سیلوی مخازن روغن خوراکی و کارخانه MDF برای کمک به اشتغال جوانان و اقتصاد مازندران به‌عنوان بزرگ‌ترین بندر شمال کشور نقش موثری را ایفا کند.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد