نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  

با بهره‌برداری از صنایع کاغذ نرمه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور
9 شهريور 1395
ایران از واردات‌کننده کاغذ تیشو به صادرکننده تبدیل شد/ قطع وابستگی به تولیدات خارجی و صادرات به 3 کشور


امروز با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت از صنایع کاغذ نرمه آذربایجان در شهرستان شبستر بهره‌برداری شد.



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صبح امروز با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت از صنایع کاغذ نرمه آذربایجان در شهرستان شبستر بهره‌برداری شد که با افتتاح این مجموعه پیش‌بینی می‌شود نیاز به واردات این محصول اولیه در کشور وجود نداشته باشد.

در این مجموعه کاغذ تیشو از خمیر کاغذ بکر تولید خواهد شد که در صنایع بسته‌بندی ماده‌ای کاربردی محسوب می‌شود.

این واحد تولید در زمینی به مساحت 28 هزار متر مربع و با زیربنایی بالغ بر 7 هزار مترمربع احداث شده و نزدیک به 50 نفر در آن مشغول به کار خواهند شد.

برای راه‌اندازی این واحد صنعتی یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که یک هزار و 100 میلیارد ریال آن سرمایه ثابت و 100 میلیارد ریال سرمایه در گردش می‌باشد همچنین برای تجهیز این مجموعه ماشین آلاتی به ارزش 21 میلیون یورو خریداری شده است.

مدیرعامل صنایع کاغذ نرمه آذربایجان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: این مجموعه گام‌های تولیدی را برای عرضه محصولات خود بلندتر برداشته و حتی تولیدات صنایع کاغذ نرمه آذربایجان هم اکنون به کشورهای عراق، ارمنستان و آذربایجان صادر می‌شود.

مهدی مسعودی افزود: با تولید کاغذ تیشو در صنایع کاغذ نرمه آذربایجان شاهد قطع واردات این محصول و تامین نیاز داخلی از طریق تولیدات این مجموعه خواهیم بود.

وی یادآور شد: صنایع نیازمند به کاغذ تیشو قبلا نیاز خود را از طریق واردات از کشورهای اندونزی، آلمان، ترکیه، مالزی، چین و ... تامین می‌کردند که امروز شاهد خودکفایی در این صنعت و تامین نیاز داخلی از طریق تولیدات صنایع کاغذ نرمه آذربایجان خواهیم بود.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد