نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

واردات کاغذ باید کاهش یابد و سرمایه‌گذاران دست به کار شوند
1 آبان 1395


ابوالفضل روغنی گلپایگانی گفت: در فروردین و تیرماه سال جاری دوبار از مدیرعاملی استعفا دادم که نهایت پذیرفته شد چراکه باید نیروی تازه‌نفس کار را به دست گیرد.



ابوالفضل روغنی گلپایگانی مدیر عامل پیشین کارخانه چوپ و کاغذ مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون این کارخانه و موضوع کاغذ گفت: در زمینه کاغذ بسته‌بندی دولت اشتباهات بزرگی کرده است چون 800 هزار تن کاغذ احتیاج داریم و ما در کشور حدود 2800 تن بیش از نیاز تولید داریم و این ظرفیت ایجاد شده است که خطر بزرگی برای کاغذ در بخش بسته بندی محسوب می شود.

روغنی درباره کاغذ تحریر و روزنامه متذکر شد: در زمینه کاغذ تحریر و روزنامه همچنان امکان توسعه در کشور وجود دارد اما به دلیل حجم سرمایه گذاری کسی به این سمت نمی‌رود. 100 هزار تن در کشور تولید می‌شود در حالی که 250 هزار تن نیاز ماست و این کمبود حس می شود.

مدر عامل پیشین کارخانه چوب و کاغذ مازندران تصریح کرد: در بخش کاغذ گلاسه و سفید امکان سرمایه‌گذاری وجود دارداما به دلیل اینکه سمت و سو به سمت واردات است کسی به سوی سرمایه گذاری نمی‌رود چرا ه در حال حاضر از واردات حمایت می شود بنابراین چشم انداز کاغذ را خوب نمی بینم.

به گفته وی، درباره روند ادامه فعالیت خودم در کارخانه کاغذ مازندران باید بگویم دو بار استعفا دادم اول در تاریخ 23 فروردین ماه و بار دوم سوم تیرماه سالجاری و دلیل این استعفا هم این بود که خسته شده بودم. چرا که هشت سال مدیر عامل بودم و احساس کردم باید نیروی جدید و تازه نفس وارد شود. نهایتا حدود دو هفته پیش استعفا پذیرفته شد و تغییر و تحول رخ داد.

وی در پایان متذکر شد: سهامداران لزوما باید سرمایه‌گذاری کنند که اگر نکنند وضعیت برای آینده با بحران مواجه می‌شود باید سرمایه‌گذاری کلان صورت گیرد تا از بحران عبور کنیم. هرچند کارخانه سرپاست و امیدوارم در آینده نیز اینگونه باشد.

گفتنی است، با موافقت اعضای هیئت مدیره صنایع چوب و کاغذ مازندران و حکم رئیس هیئت مدیره بانک ملی ایران که از سهامداران اصلی این واحد صنعتی خاورمیانه بوده، مدیرعامل جدید صنایع چوب و کاغذ مازندران منصوب شد. بر اساس این حکم محمد شیخ مونسی به سمت مدیرعامل جدید صنایع چوب و کاغذ مازندران منصوب و از زحمات ابوالفضل روغنی گلپایگانی تقدیر شد.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد