نام شركتتاريخ عضویت
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
پارسه اتوماسیون
20 فروردين 1403
چاپ هفت
19 فروردين 1403
  

زیراکس (Xerox) به دنبال افزایش سهم خود در بازار چاپ دیجیتال در عمان است
30 دی 1395
شعبه زیراکس در خاورمیانه و آفریقا با همکاری موسسه بیشارا، توزیع کننده اختصاصی خود در سلطنت عمان، شروع به تولید چاپ دیجیتال ورسانت 80 (Versant 80) کرده است. بیشارا یکی از شرکت های عضو موسسه اعتباری عمر زواوی (OMZEST) است. این شرکت در سال 1983 تاسیس شد و در زمینه هایی همچون فناوری های اطلاعات، راه حل های کلی دفتری، راه حل های کلی امنیتی، تجهیزات آزمایشگاه های آموزشی، تامین و ارائه لوازم اداری، جزو شرکت های پیشتاز عمان است.

سایمن هاول، مدیر کل منطقه ای فعالیت های خاورمیانه و آفریقا شرکت زیراکس در این باره می گوید: "دستگاه چاپ V80 تازه برای سازمان هایی ایده آل است که اسنادی با کیفیت بالا و در حد 1000 صفحه تولید می کنند، یا شرکت هایی که می خواهند قدرت ارتباطات شخصی خود را افزایش دهند."

او اضافه می کند: "عمان یکی از مهم ترین بازارهای ما در خاورمیانه است، جایی که در آن زیراکس می تواند به پیشتازی خود در بخش راه حل های چاپ دیجیتال ادامه دهد. سهم فعلی ما در بازار سلطنت و در بخش اسناد چاپی دیجیتال، 80% است، هدف ما این است که در نزدیک ترین زمان ممکن سهم خود را افزایش دهیم."



ویجو فیلیپس، مدیر کل موسسه بیشارا در این باره می گوید: "پیش بینی ما این است که در بازار عمان ظرفیت فوق العاده ای برای ورسانت 80 وجود داشته باشد. تمرکز اصلی ما بر روی حوزه های چاپ دولتی و تجاری است. مشتریان ما با استفاده از سیستم های چاپ دیجیتال زیراکس خود، به تولید مجموعه ای از اسناد با کیفیت و مهم می پردازند. این محصول تازه بر اساس نیازهای بازار تولید شده است."

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد