نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  

تعرفه کاغذهای بسته‌بندی و کارتنی به ۱۰ درصد رسید
1 اسفند 1395

طبق توافق سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا و انجمن تولیدکنندگان کارتن و ورق تعرفه متغیر کاغذهای بسته‌بندی و کارتنی که بین ۵ تا ۱۰ درصد متغیر بود،‌ ثابت و ۱۰ درصد شد.


به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، طبق توافق سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا و انجمن تولیدکنندگان کارتن و ورق تعرفه کاغذهای بسته‌بندی و کارتنی ثابت شد.

براساس این توافق تعرفه کاغذ بسته‌بندی و کارتنی که از 5 تا 10 درصد متغییر بود،‌ تبدیل به 10 درصد شد تا تعرفه رقم ثابتی باشد،‌ پیش از این که تعرفه بین 5 تا 10درصد متغییر بود،‌ سوءاستفاده‌هایی از سوی برخی واردکنندگان انجام می‌شد و همه نوع کالای وارداتی بال 5 درصد تعرفه به ثبت می‌رسید.

سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا و انجمن تولیدکنندگان کارتن و ورق صورتجلسه‌ای به این منظور تنظیم کرده که به وزارت صنعت ارائه شده است.

پیش از این نیز پیشنهاد افزایش تعرفه واردات کاغذ تحریر و روزنامه از 5 به 10 درصد از سوی تولیدکنندگان کاغذ به وزارت صنعت ارائه شده بود. تاکنون دوبار بحث بررسی این پیشنهاد در کمیسوین ماده اتاق بازرگانی مطرح شده است که به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضای جلسه،‌ هنوز جلسه رسیدگی به این پیشنهاد برگزار نشده است.

افزایش تعرفه واردات کاغذ چاپ و تحریر مخاتلفان بسیاری در رمیان صنف مصرف‌کنندگان کاغذ داشته است،‌ با این وجود تولیدکنندگان معتقد هستند،‌ افزایش تعرفه می‌تواند مصرف‌کنندگان را به سمت تولید کاغذ داخل هدایت کند.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد