نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  

اعلام آمادگی بخش خصوصی برای تولید کاغذ از کربنات کلسیم و احیای کارخانه گچ بیجار
15 مرداد 1396
محمد دره وزمی در جلسه هماهنگی با سرمایه گذاران متقاضی مشارکت در این طرح ها افزود: دولت همیشه در کنار سرمایه گذار است و خود را تسهیل گر این بخش می داند و برای نحقق این هدف با هرگونه تقابل با سرمایه گذار برخورد قانونی می کند.

وی با استقبال از ایده تولید کاغذ از کربنات کلسیم در بیجار اظهار کرد: این شهرستان از لحاظ وجود ماده معدنی آهک یکی از مناطق با استعداد و غنی در استان و کشور است به طوری که تولید کاغذ از آهک در این منطقه دارای توجیه فنی، اقتصادی و ارزش افزوده بسیار خوبی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: با توجه به پتانسیل های بیجار، این سازمان تمامی زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری، برای سرمایه گذاران را فراهم می کند.

دره وزمی تاکید کرد: با توجه به جدید بودن بحث تولید کاغذ از آهک و مزایای زیست محیطی آن و عدم وابستگی به جنگل ها و منابع طبیعی، هر واحدی بتواند تولیدات خود را زودتر و با کیفیت بالاتر به بازار مصرف عرضه کند می تواند ضمن بدست آوردن بازار از سود بیشتری برخوردار شود.

وی در ادامه با ابراز رضایت از آمادگی سرمایه گذاران برای راه اندازی مجدد کارخانه گچ بیجار گفت: این سازمان همراه با سایر ارگان های دولتی تلاش و همکاری لازم را برای احیای مجدد این واحد تولیدی با سرمایه گذاران بعمل می آورد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: با توجه به وجود معادن غنی گچ در بیجار و نیاز بازار کشور به تولید گچ با کیفیت، احیای این واحد تولیدی با مدیریت بخش خصوصی دارای توجیه است.

دره وزمی با اشاره به نیرو بر بودن این واحدها افزود: علاوه بر کسب سود برای سرمایه گذار، این واحدهای تولیدی می تواند از لحاظ اشتغالزایی تاثیر خوبی در شهرستان بیجار داشته باشند.

به گزارش ایرنا، سهم کشاورزی حوزه اشتغال کردستان شامل 27.6 درصد ، صنعت 8.8 درصد ، مسکن 15.5 درصد و خدمات و بازرگانی 48.1 درصد بوده و همچنین سهم هر کدام از این بخش ها در تولید ناخالص استان نیز شامل 25 درصد کشاورزی، 11.6 درصد صنعت، 6.4 درصد مسکن و 57 درصد خدمات و بازرگانی است.

استان کردستان دارای 790 واحد تولیدی است که از این تعداد 655 مورد دارای پروانه بهره برادری هستند، از 655 واحد دارای پروانه 189 واحد آن از سال 92 تا 95 پروانه خود را دریافت کرده اند.

استان کردستان با 29 هزار کیلومتر مساحت دارای یک‌ میلیون و 500 هزار نفر جمعیت است.


منبع: ایرنا

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد