نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

صنعت به دیدار چاپ آمد/ مادر صنعت چاپ
23 مرداد 1396
در تاریخ 22 مرداد ماه، پروین نباتی مدیر کل صنایع شیمیایی و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت به هدف آشنایی بیشتر با فرزند جدیدی که قرار است تکفل آن به عهده ی وزارت خانه ی صنعت سپرده شود، به دیدار شرکت چاپ و نشر بانک ملی، واقع در کیلومتر 18 جاده مخصوص تهران- کرج رفت.

گفتنی است که در این بازدید معاون مدیر کل صنایع شیمیایی و سلولزی، مهندس اسفندیاری نیز حضور داشتند و همچنین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دکتر طالب زاده مشاور وزیر و دکتر عارف نیا مشاور وزیر و مدیر کل وزارتی حاضر بودند. گفتنی است که بانی اصلی و هماهنگ کننده ی این دیدار غلامرضا شجاع، مدیر عامل شرکت تعاونی سازندگان کلیشه، لیتوگراف، مهر و پلاک و چاپ اسکرین و علی مغانی رئیس اتحادیه چاپخانه داران مشهد هم به عنوان فعالان و دست اندرکاران عرصه چاپ در بازدید از این چاپخانه ی 80 ساله اما جوان، بازدید کنندگان را همراهی می کردند.

در این بازدید ضمن جلسه ای، فعالیت های چاپخانه ی امنیتی بانک ملی و قابلیت ها و توانایی های امنیتی و تولیدی آن شرح داده شد و پس از آن از سایر قسمت های این چاپخانه ی وسیع و فوق مدرن بازدید به عمل آمد. از دیدن تکنولوژی ساخت انواع کارت های هوشمند بانکی، هویتی، اسنادی، اوراق بهادار و خط تولید وسیع و آراسته به نظم این مجموعه به وجد آمدیم و از وجود چنین چاپخانه ای در کشور که تولیداتش مطابق با دانش روز دنیا است احساسی از مباهات به ما دست داد. دیدار از مجموعه کارهای نفیس انجام شده توسط این چاپخانه از دیگر قسمت های جذاب این بازدید بود. سخنان دکتر منصوری از کوله بار تجربه و مزیت های مدیریتی ایشان خبر داد و مهمان نوازی چاپخانه ی بانک ملی دلنشین و بی کم و کاست بود. در ادامه سخنان غلامرضا شجاع بانی این بازدید و همچنین صحبت های مهندس پروین نباتی که مادر این صنعت خوانده شد، به نظر شما خواهد رسید. در پایان هم گزارشی تصویری از این بازدید تقدیم خواهد شد.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد