نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

رئیس سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوا از نیاز سالانه 480 هزار تنی کاغذ تحریر و روزنامه در کشور خبرداد.
5 ارديبهشت 1397
ابوالفضل روغنی گلپایگانی در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: از این میزان 380 هزار تن مربوط به کاغذ تحریر و 80 هزار تن مرتبط با کاغذ روزنامه است.
وی در ادامه اظهارداشت: در حال حاضر ظرفیت توان داخلی برای تامین کاغذ مورد نیاز کشور 40 تا 50 درصد بوده و بقیه کالای مورد نیاز باید از طریق واردات تهیه شود.
رئیس سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به توقف تولید کاغذ تحریر و روزنامه به دلیل عدم حمایت دستگاه های متولی در کشور گفت: معنا و مفهوم این حرف تعطیلی کارخانه های کاغذسازی در ایران نیست.
وی همچنین افزود: بجزء شرکت کاغذ سازی تبریز مستقر در استان مازندران کارخانه دیگری در این حوزه تاکنون تعطیل نشده است.
روغنی گلپایگانی در ادامه این مصاحبه ضمن اشاره به این جمله که تمامی ابزار و قوانین موجود در کشور به نفع واردات است نه تولید اظهارداشت: برای مثال 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده از بخش واردات گرفته نمی شود ولی از واحدهای تولیدی این مالیات وصول می شود.
وی افزود: دولت بجزء مالیات بر ارزش افزوده شرایط دیگر را برای وارکنندگان تسهیل تا عملیات واردات انجام شود اما تولیدکنندگان فاقد چنین امتیازاتی هستند.
رئیس سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوا تصریح کرد: تولید کنندگان امروز باشرایط بسیار سخت و طاقت فرسا از قبیل وام گران قیمت، مشکلات مالیاتی، دارایی، کارگری، تامین اجتماعی و بسیاری موارد دیگر در حال تولید هستند از اینرو ضرورت دارد دولتمردان دست سرمایه گذاران، کارآفرینان و صنعتگران داخلی را به گرمی بفشارند و ازآنان به معنای واقعی حمایت کنند.
وی به رادیو اقتصاد گفت: لازمه تحقق شعال سال یعنی حمایت از کالای ایرانی و همینطور اقتصاد مقاو متی بهبود بخشی به بستر محیط کسب وکار در جامعه است.
روغنی گلپایگانی افزود: دولتمردان باید موانع سد راه تولید را در کشور هموار کنند تا تولید کنندگان با طیب خاطر و انگیزه بالا به امر تولید بپردازند.
وی تصریح کرد: تولید کنندگان داخلی نیز در مسیر رونق تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی وظایفی دارند که باید به این وظایف به نحو احسن جامه عمل بپوشانند.
رئیس سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوا یادآورشد: توجه به بحث کیفیت بالا، قیمت رقابتی، رشد بهره وری، نوآوری، کاهش هزینه های تولید، خدمات پس از فروش و ... از جمله این وظایف است.
برنامه «روی خط بازار» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد بوده که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت 11 به مدت 55 دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی و فرزانه صادقیان» با هدف ارائه یک تصویر بزرگ‌تر و کامل‌تر و قابل درک از رویدادهای مهم اقتصادی و رفع ابهامات اقتصادی بر روی موج اف‌ام ردیف 98 قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد