نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  

وزیر ارشاد: ارز کافی برای تهیه کاغذ اختصاص یافته است/ 13 فیلم تولید مشترک با دیگر کشورها در ایران ساخته می‌شود
27 مرداد 1397
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، سید عباس صالحی با بیان اینکه نوسان قیمت ارز حوزه رسانه را در رابطه با تهیه کاغذ و مواد اولیه تحت تأثیر قرار داده است، گفت: ما در ارتباط با این موضوع کارهای متعددی همچون قرار دادن کاغذ در فهرست کالاهای اساسی را انجام دادیم و ارز کافی نیز برای این منظور در نظر گرفته شده است.

صالحی افزود: برای نظارت بر فرآیند تامین ارز کاغذ، کارگروهی متشکل از نمایندگان صنوف مختلف، نمایندگان دولتی و نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه کاغذ وظیفه خاصی نداشته و در کنار مصرف‌کنندگان است، ولی به مرور که دیده شد فضای بازار کاغذ دچار تلاطم شد، به این حوزه ورود پیدا کردیم.

صالحی گفت: نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حد سیاست‌گذاری بود و در این جهت تمام تلاشمان را کردیم تا کاغذ جزو کالاهای اساسی قرار گیرد.

وی افزود: با تدبیرهای انجام گرفته بازار کاغذ در حوزه نشر و مطبوعات شرایط آرامی را طی خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه توجه به اقتصاد هنر مورد تأکید این وزارتخانه است، گفت: با همین نگاه حضور در بازارهای خارجی در حوزه فرهنگ و هنر مورد اهتمام ما است.

وی خاطرنشان کرد: تولیدهای مشترک درحوزه سینما، فضای سینما از لحاظ بازار را گسترش می‌دهد و در این زمینه 13 فیلم را با تولید مشترک کشورهایی که دارای اشتراکات فرهنگی با آنان هستیم در دستور کار داریم.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد