نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

عدم وجود سود وارد کنندگان را از تجارت کاغذ منصرف می کند
28 مرداد 1397
به نقل از عطر یاس « مجید طبیب زاده» معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: بالا بودن نرخ ارز و دلار بر افزایش قیمت کاغذ تأثیر مستقیم داشـته و وارد کننده گان کاغذ نیز به خاطر نداشتن سود کافی حاضر به خطرپذیری سرمایه خود در این حوزه نیستند و با توجه به این شرایط، کمبود کاغذ در چرخه بازار به مطبوعات و انتشارات کتاب آسیب جدی وارد خواهد کرد.

مسئله کاغذ از آن مواردی است که در سطح استان نمی شود برای آن تصمیم گیری و سیاست گذاری کرد و باید در سطح کلان کشوری به آن پرداخته شود.

البته در کشور صنایع تولید کاغذ به صورت داخلی داریم، اما این صنعت به خاطر شرایط حاکم بر بازار آسیب دیده و تولید کاغذ داخلی نیز با مشکلاتی مواجه شده است از جمله این مشکلات می توان به کمبود بعضی مواد اولیـه وارداتی تولید کاغذ داخلی اشاره کرد.

طبیب زاده افـزود: وزارت فرهنگ و ارشـاد اسلامی در نظر دارد از ارز دولتی تصویب شده برای کالاهای اساسی برای واردات کاغذ نیز استفاده کند، چرا که کاغذ در زمره مواد اولیه تولید محصولات فرهنگی قرار می گیرد.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد