نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

با فروش شرکت چوب و کاغذ مازندران آتش برخرمن تولید و اشتغال می‌اندازند/مگر از یک سوراخ چند بار باید گزیده شویم
19 آذر 1397
به گزارش ایلنا، «نصرالله دریابیگی» دبیراجرایی خانه کارگر تشکیلات استان مازندران با اشاره به اهمیت فوق العاده شرکت چوب وکاغذ مازندران به عنوان یک برند مهم ونقش این مجتمع صنعتی درتوسعه صنعتی و اشتغال منطقه گفت: به شدت نگران امنیت شغلی صدها کارگر شاغل دراین واحد صنعتی هستیم و از استاندار محترم و نمایندگان مردم انتظار داریم در برابر چنین تصمیمی موضع قاطع اتخاذ کنند.

وی با طرح این موضوع که قریب به اتفاق مسئولان و متولیانی که برای اقتصاد کشور نسخه می‌پیچند؛ شناخت صحیحی از وضعیت اقتصاد تولید وصنعت ندارند؛ گفت: تجربه سه دهه اخیر در بحث‌های تولید، صنعت واشتغال، تجربه تلخی است و متاسفانه کسانی درمانگر اقتصاد بیمارمان شده‌اند که سرنوشت صنعت و کارگران برای آنها اهمیت ندارد.

دبیرخانه کارگر مازندران با تاکید براین که کارگران خاطره خوشی ازخصوصی‌سازی در کارخانه‌های استان و کشور ندارند؛ گفت: با عنوان احیاء کارخانه‌ها و رونق تولید واشتغال، واحدهای صنعتی را واگذار وادعا می‌کنند که نظارت دقیق بر روند واگذاری‌ها اعمال می‌شود.

دریابیگی افزود: مگر ازیک سوراخ چند بار باید گزیده شویم تا راه رفته را دوباره درپیش نگیریم؛ این راهی را که آقایان در آن گام برمی‌دارند؛ به بیراهه خواهد رفت و ما درباره عواقب آن هشدار داده و می‌دهیم.

وی به سرنوشت تلخ ده‌ها واحد تولیدی ازجمله کارخانه‌های نساجی استان بعد از جریان خصوصی‌سازی اشاره کرده و ضمن قدردانی از رهبرمعظم انقلاب و ریاست جمهوری که به بنگاه‌داری بانک‌ها انتقاد نموده و خواستار خروج نظام بانکی از عرصه تولید شده‌اند؛ تصریح می‌کند: به عنوان خادمان جامعه کارگری به هیچ عنوان مخالف رونق کارخانه‌ها و احیاء تولید و اشتغال نیستیم و هرگونه اقدامی دراین راستا را مورد حمایت قرارخواهیم داد اما چه تضمینی برای واگذاری صحیح و ادامه تولید وتامین امنیت شغلی کارگران هست؟

مدیران سابق چوب و کاغذ در بدترین شرایط آن را سرپا نگه داشتند

«میرعلی شیرافکن» رئیس کانون شوراهای اسلامی کاراستان مازندران نیز با اعلام نگرانی خود از عواقب واگذاری کارخانه چوب وکاغذ مازندران و تهدید امنیت شغلی کارگران، گفت: مدیران گذشته چوب و کاغذ مازندران را در بدترین شرایط ممکن سرپا نگاه داشتند و در دوره‌ای که اکثر واحدهای تولیدی با بحران مواجه بودند، چوب وکاغذ سرپا بود و کارگران با آرامش خاطرمشغول به کار بودند.

وی گفت: اکنون با هر عنوانی که می‌خواهند این کارخانه را به طورکامل یا بخشی ازسهام‌اش را واگذارکنند؛ به پیام نهادها و تشکل‌های کارگری استان توجه کنند که اگر امنیت شغلی کارگران به خطر بیفتد؛ در برابرشان خواهیم ایستاد و سکوت نخواهیم کرد.

شیرافکن از استاندار و نمایندگان مازندران درمجلس و تمامی نهادهای نظارتی خواست که دربرابر چنین تصمیمی بی‌تفاوت نباشند و نگران تداوم تولید و اشتغال درچوب وکاغذ مازندران باشند.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد