نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

آیا چاپخانه‌داران می‌توانند از ارشاد کاغذ با ارز دولتی بگیرند؟
20 آذر 1397
مهرزاد دانش مدیرکل دفتر چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو کارگروه کاغذ در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا در پاسخ به این پرسش که برخی از فعالان صنف چاپ خواستار ورود به واردات کاغذ و استفاده از کاغذهای وارداتی شده اند ، نتیجه بررسی این درخواست هات چه شد ، گفت: ما درخواست های این دوستان را گرفته ایم و در حال بررسی هستیم.

کاهش 40 تا 50 هزار تومانی قیمت کاغذ در بازار/ کاغذ ارزان تر می شود

چرا سرنوشت 98 درصد کاغذهای وارداتی مشخص نیست؟

صدور حواله توزیع کاغذ از اول آذر از طریق سامانه توزیع

حسینی: حتی یک ورق کاغذ بین ناشران استان قم توزیع نشده است

وی ادامه داد: این اقدام اگرچه می تواند پتانسیل های خوبی برای صنف چاپ ایجاد کند ، اما فضاهای نظارتی را پیچیده تر می کند ، چرا که در وضعیت فعلی این کاغذهای وارداتی برای نشر و مطبوعات تعریف شده است ، با ورود چاپخانه داران به موضوع چه بسا نگاه های نظارتی دشوارتر شود. چرا که باید مشخص شود این کاغذها واقعا برای چاپ کتاب اختصاص پیدا می کنند یا خیر؟

دانش تصریح کرد: در عین حال ما روی این درخواست ها متمرکز شده و در حال بررسی موضوع هستیم، تا نتیجه مشخص شود.

چندی پیش غلامرضا شجاع نماینده تشکل های صنف چاپ سراسر کشور به جز تهران از درخواست چاپخانه داران برای بهرهمندی از کاغذهای وارداتی با ارز 4200 تومانی خبر داد.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد