نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

روغنی مشکلات مواد اولیه همچنان گریبانگیر صنعت کاغذ است
13 بهمن 1397
ابوالفضل روغنی رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضع کاغذ در کشور گفت: از ابتدای امسال، صنعت کاغذ با مشکل مواد اولیه و تخصیص ارز دست و پنجه نرم می کند.

وی با اشاره به اینکه کاغذ به دو بخش تحریریه و بسته بندی تقسیم می شود گفت: در حال حاضر صنعت کاغذ وضعیت چندان مناسبی ندارد و متأسفانه هستند افرادی فرصت طلب و رانت جو که وارد بازار شده و عرصه را برای مصرف کننده واقعی تنگ تر می کنند.

بیشتر بخوانید: تعطیلی ۱۰۰ واحد صنفی تولید کاغذ/ مشکلاتی که صنعت کاغذ را مچاله کرد

روغنی با بیان اینکه کاغذ بسته بندی در کشور، مازاد بر نیاز است افزود: باتوجه به صحبت های وزیر صمت، در سال های آتی باید به سمت صادرات حرکت کنیم و از این طریق بتوان پول را وارد کشور کرد.

رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوای ایران با اشاره به اینکه دربخش کاغذ سفید، شرایط بازار مناسب نیست و باید به فکر ارز نیمایی بود تصریح کرد: هم اکنون تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی در کشور وجود ندارد بنابراین استفاده از ارز نیمایی برای کاغذ در اولویت است.

به گفته روغنی، حمایت از تولید داخل در زمینه کاغذ وجود ندارد و در صورت نبود حمایت مناسب نمی توان امیدی به بهبود تولید داخل داشت.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد