نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

چشم نظارت بسته است قیمت کاغذ با ارز آزاد ۳۷۰ هزار تومان است
15 بهمن 1397
احمد شریفان، نایب رئیس اتحادیه کاغذفروشان با گلایه از قیمت‌های نجومی برای کاغذ که در بازار وجود دارد آن را ناشی از بی‌تدبیری دولت دانست و گفت: کاغذ با ارز آزاد ۳۷۰ هزار تومان خواهد بود.
به نقل از فارس، احمد شریفان، نایب رئیس اول اتحادیه کاغذ و مقوای تهران درباره قیمت انواع کاغذ اظهار داشت: در حال حاضر قیمت هربند کاغذ تحریر ۸۰ گرمی در بازار ۴۵۰ هزار تومان و قیمت هربند کاغذ ۷۰ گرمی ۴۲۰ هزار تومان است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه دولت باید تدبیر کند،‌نظارت داشته باشد با مجرمان برخورد کند، بازار لجام گسیخته شده گفت: هفته گذشته کاغذ گلاسه به راحتی ۱۲ هزار تومان خرید و فروش می‌‌شد اما این روزها به مرز ۲۰ هزار تومان رسیده است که این قیمت منطقی نیست.

به گفته نایب رئیس اول اتحادیه کاغذ و مقوای تهران، حتی اگر فردی خودش با دلار آزاد کاغذ را با ارز آزاد وارد کند سود هم بر آن محاسبه شود باز هم چنین قیمتی را نخواهیم داشت و نهایتا قیمت کاغذ۳۷۰ هزار تومان خواهد بود. مشخص نیست قیمت‌های کاذبی که این روزها کاغذ با آن خرید و فروش می‌شود از کجا تعیین می‌شود.

وی در پایان از مسئولان درخواست کرد فکری برای عدم نظارت ‌ها داشته باشند چرا که بی تدبیری لطمه زیان بار زده است.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد