نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

واردکنندگان کاغذ مطبوعات، ارز درخواستی را به یوان، درهم و روبل تغییر دهند
21 بهمن 1397
مدیرکل مطبوعات داخلی گفت: شرکت‌های متقاضی ورود کاغذ با ارز دولتی که پروفرمای آنها در بانک مرکزی مانده، می‌توانند با تغییر نوع ارز درخواستی خود به "یوان"، "درهم" و "روبل" معادل یورویی آن را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند. به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سیدمحمدرضا دربندی با اشاره به درخواست شرکت‌های متقاضی واردات کاغذ با ارز دولتی گفت: با توجه به مسائل پیش‌آمده درباره تخصیص ارز از سوی بانک مرکزی، تجار کاغذ می‌توانند ضمن مذاکره با شرکت‌های طرف مقابل، با تغییر ارز پروفرمای خود از یورو به سه ارز یوان، درهم و روبل معادل آن را سه‌روزه دریافت کنند.

عضو کمیته ساماندهی کاغذ افزود: در گذشته روال تغییر ارز در پروفرما بر این بود که متقاضی تغییر ارز باید روند درخواست خود را از ابتدا شروع می‌کرد و به‌تصویب دوباره وزارت صمت می‌رساند و این فرآیند حداقل دو ماه به‌طول می‌انجامید، اما در پی تصمیم‌گیری‌های جدید بانک مرکزی، ارز درخواستی را سه‌روزه در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد و نیازی به طی مراحل قبلی نیست.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی تصریح کرد: با اتخاذ چنین تدبیری، روند ورود کاغذهایی که در بنادر مجاور، آماده تخصیص ارز هستند، تسهیل شده و در نهایت به کنترل قیمت کاغذ مطبوعات در بازار منجر خواهد شد.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد