نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  

مدیرعامل شرکت صنایع کاغذسازی قائم‌شهر، جزئیات همکاری و تعامل شرکت صنایع کاغذ‌سازی و دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر برای رونق تولید را تشریح کرد.
26 فروردين 1398
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهش‌های دانش‌بنیان، توسعه‌های فناوری، فعالیت‌های اقتصادی و تولید انواع محصولات سلولزی شامل دستمال‌کاغذی و لیوان کاغذی با برند دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر بین این واحد دانشگاهی و شرکت صنایع کاغذسازی حریر قائم‌شهر به مدت ۱۰ سال منعقد شد که پس از پایان مدت مقرر در صورت تمایل طرفین قابل تمدید است.

ارائه خدمات مشاوره‌ای و فنی در زمینه‌های مدیریت، بازاریابی، مهندسی صنایع، مهندسی مکانیک، محیط‌زیست، توسعه و فناوری‌های نوین، برگزاری دوره‌های آموزشی برای ارتقای مهارت کارکنان طرف دوم تفاهم‌نامه، شناسایی، هدایت و ساماندهی طرح و ایده‌های خلاقانه و نوآورانه محققان با توجه به ظرفیت‌های طرف دوم تفاهم‌نامه، همکاری در امور آزمایشگاهی، انجام طرح یا پروژه‌های تحقیقاتی مشترک دانش‌بنیان مسئله‌محور از تعهدات دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر بود که به امضای طرفین رسید.

همکاری و مشارکت در حمایت از اجرای پروژه‌های تحقیقاتی پیشرو در عرصه‌های نوآورانه، ارتباط مؤثر و مداوم در قالب برگزاری دوره‌های کارآموزی و کارورزی و بازدیدهای علمی استادان و دانشجویان، تولید محصولات مورد سفارش دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر بر مبنای بازار تعریف‌شده با مشخصات تعیین‌شده و برند دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر از تعهدات شرکت صنایع کاغذسازی حریر قائم‌شهر بود که به امضای طرفین رسید.

مدیرعامل شرکت صنایع کاغذسازی قائم‌شهر و دانش‌آموخته این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: شرکت صنایع کاغذسازی قائم‌شهر سال ۱۳۵۵ افتتاح شد که در سال‌های گذشته یکی از قطب‌های بزرگ اقتصادی منطقه از قائم‌شهر در کشور در کنار شرکت‌های نساجی، گونی‌بافی و کنسرو فعالیت کرد و توانست با رشدی که انجام داد از سهامی عام به سهامی خاص تبدیل شود.

مهدی کاملی ادامه داد: شرکت صنایع کاغذسازی قائم‌شهر در سال ۱۳۸۲ بنا بر مشکلات زیست‌محیطی و فرسودگی ماشین‌آلات متوقف و از چرخه تولید خارج شد تا سال ۹۵ که طبق فرمایش مقام معظم رهبری در سالی که به نام اقدام و عمل نام‌گذاری شده بود توسط صندوق بازنشستگی دوباره احیا شد.

وی یادآور شد: کارخانه جدید صنایع کاغذسازی اکنون در شهرک سنگتاب با اشتغال ۴۰ نفر و ظرفیت سالانه ۲ هزار تُن انواع محصولات سلولزی و لیوان کاغذی با فنّاوری روز دنیا که از کشورهای ایران، ترکیه و چین خریداری شد در حال فعالیت است.

مدیرعامل صنایع کاغذسازی حریر قائم‌شهر متذکر شد: این پروژه با هزینه بالغ‌ بر ۷ میلیارد تومان اواخر سال ۹۵ به پایان رسید و رسماً در هفته دولت سال ۹۶ با حضور مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا افتتاح و محصولات آن در کل استان مازندران و کشور توزیع می‌شود.

عاملی با توجه به نشستی که اواخر سال ۹۷ با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برای همکاری با این دانشگاه داشت، عنوان کرد: در آن نشست مقرر شد با توجه به ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور همکاری لازم برای افزایش ظرفیت و تولید محصولات شرکت انجام شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت تولید کارخانه در سال ۴۰۰ تُن است، تصریح کرد: همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر موجب ایجاد رونق تولید در مجموعه، افزایش اشتغال در منطقه و سودآوری برای مجموعه دانشگاه آزاد نیز خواهد شد.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد