نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

هشتمین نمایشگاه صنعت چاپ در مشهد برگزار می شود
20 خرداد 1398


جلسه هماهنگی در خصوص برگزاری دو کلان رویداد فرهنگی در حوزه چاپ و نشر در محل دفتر معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ افشین تحفه گر معاون فرهنگی و مطبوعاتی در این باره گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به نام «رونق تولید» بر آن شدیم تا در نیمه دوم سال جاری نسبت به برگزاری دو رویداد مهم در حوزه چاپ و نشر اقدام نماییم.

وی افزود: هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات و نیز برگزاری میز همکاری‌های اقتصادی کشوری درحوزه چاپ و نشر دو رویدادی است که به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

تحفه گر گفت: باتوجه به توانمندی استان و کشور در صنعت چاپ و نیز مطالبه بسیاری از کشورها برای تهیه محصولات چاپی از استان خراسان رضوی در نظر است این دو کلان رویداد فرهنگی با حضور ١٠ کشور عضو اکو (پکو) و نیز فعالان حوزه چاپ و نشر در دنیا ازجمله آلمان چین، ترکیه و... برگزار گردد.

تحفه گر همچنین افزود: باتوجه به تنوع و تکثر صنعت چاپ دراستان و توانایی تبادل محصولات چاپ و نشر با سایر کشورها و علاقمندی این کشورها به استفاده از تجارب وخدمات چاپی در خراسان رضوی می توان این استان را به بار انداز صنعت چاپ در کشور تبدیل کرد.

گفتنی است این جلسه با حضور رئیس اتحادیه چاپخانه داران استان و دو موسسه برگزارکننده وکارشناسان حوزه چاپ و نشر استان تشکیل گردید.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد