نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  

صدور حواله کاغذ برای ۵۲۶ ناشر در تیرماه
23 تير 1398
کمیته تخصیص و توزیع کاغذ نشر اعلام کرد: بیش از ۱۰۰۰ تُن کاغذ از ابتدای تیرماه تا کنون به حوزه نشر اختصاص داده شده است.

صدور حواله کاغذ برای ۵۲۶ ناشر در تیرماه

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته تخصیص و توزیع کاغذ نشر که زیر نظر اتحادیه ناشران کتابفروشان تهران و اتحادیه شرکت تعاونی ناشران ایران ( آشنا ) تشکیل شده از ابتدای تیرماه تا کنون ۱۰۰۹ تن کاغذ بالکی و تحریر را به ۵۲۶ ناشر تخصیص داه است.

بر اساس اعلام کمیته تخصیص و توزیع کاغذ نشر این کمیته در تیرماه سال جاری ۶ جلسه برگزار کرده است و بر اساس میزان فعالیت ناشران برای ۵۲۶ ناشر حواله کاغذ صادر شده است.

فعالیت ناشر در سال‍های گذشته و تعداد کتاب‌های منتشر شده از ناشر در سال جاری از جمله معیارهای تخصیص کاغذ به ناشران است.

حواله‌های صادر شده برای تحویل کاغذ شامل دو نوع کاغذ بالکی و تحریر و در دو قطع(۷۰*۱۰۰و ۹۰*۶۰) بوده است.

بر اساس اعلام کمیته تخصیص و توزیع کاغذ نشر حواله یک هزار و ۳۱۳ بند کاغذ بالکی و ۲۱هزار و ۳۵۸ بند کاغذ تحریر در ابعاد ۷۰*۱۰۰ به وزن ۵۶۶ تن و ۵هزار و ۷۳۱ بند کاغذ بالکی و ۱۸هزار و ۲۳۹ بند کاغذ تحریر در ابعاد ۹۰*۶۰ به وزن ۴۵۳ تن برای ناشران صادر شده است.

به زودی اسامی ناشرانی که کاغذ دریافت کرده‌اند توسط کمیته تخصیص و توزیع کاغذ نشر اعلام می‌شود.

همچنین بر اساس اعلام جدول کارگروه ساماندهی کاغذ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۹۸، ۳هزار و ۳۵۵ تن کاغذ به گمرک کشور وارد و ترخیص شده است.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد