نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

تامین ارز برای بیش از ۳۰ هزار تن کاغذ نشر
20 مهر 1398

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود ۳۰ هزار تن در حوزه مطبوعات و نشر تامین ارز شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مشکلات برخی انتشاراتی‌ها و چاپخانه‌ها در خصوص کمبود کاغذ، گفت: پارسال اتفاقاتی در خصوص قیمت ارز رخ داد که مشکلاتی در این حوزه به وجود آورد و گروهی ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی برای کاغذ دریافت و آن را در مسیر‌های دیگر هزینه کردند یا با همان قیمت کاغذ وارداتی را در اختیار بازار قرار ندادند.

صالحی افزود: در سال ۹۸ تدابیری اتخاذ و در کارگروه مربوطه حدود ۳۰ هزار تن کاغذ در حوزه مطبوعات و نشر تامین ارز شده است.

او ادامه داد: موضوع تولید کاغذ نیز در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم کارخانه‌های کاغذ مازندران و فارس و خوزستان بتواند نیاز بیش از ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تن در سال را در آینده نزدیک تامین کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر سه‌شنبه در سفری سه روزه با هدف شرکت در آیین یادروز حافظ و دیدار با فرهنگوران استان فارس وارد شیراز شد.

آیین یادروز حافظ شامگاه جمعه با حضور سید عباس صالحی و جمعی از اصحاب اندیشه و مسئولان استان فارس در آرامگاه لسان الغیب حافظ شیرازی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد