وزیر ارشاد: توزیع ۲۵ هزار تن کاغذ، بازار را تا حدودی از بحران خارج کرد
18 آبان 1398
وزیر ارشاد گفت: امسال تامین ۴۰ هزار تن کاغذ در حوزه نشر به منظور حمایت از ناشران برنامه‌ریزی شده است که ۲۵ هزار تن به منظور کنترل بازار کاغذ و حمایت از ناشران ثبت سفارش شده که بخشی از آن توزیع شده و بقیه در حال توزیع است.
به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به استان سمنان اظهار داشت: امسال تامین ۴۰ هزار تن کاغذ در حوزه نشر به منظور حمایت از ناشران برنامه‌ریزی شده که اکنون ۲۵ هزار تن در حال توزیع است.

وی ادامه داد: تامین این میزان کاغذ شاید کافی نباشد، اما به منظور حمایت از ناشران انجام شده و تا حدودی موجب کنترل شرایط بحران شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چاب کتاب با وجود مشکلاتی مانند شرایط حوزه کاغذ افزایش داشته است.

صالحی یادآور شد: نیمه نخست امسال در مقایسه با سال گذشته در حدود دو تا سه درصد چاپ عنوان‌های کتاب افزایش یافته که با وجود شرایط کاغذ این افزایش ارزشمند است.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد