نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  

توافق تولیدکنندگان کاغذ برای عدم افزایش قیمت‌ها تا پایان سال
11 آذر 1398
دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا از توافق تولیدکنندگان کاغذ و مقوا برای عدم افزایش قیمت‌ها با وجود افزایش قیمت مواد اولیه چاپ خبر داد.
مهشید پورداد، دبیر سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ با اشاره به گردهم‌آیی تولیدکنندگان کاغذ و مقوای کشور در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی گفت:‌ در این گردهم‌آیی با تمامی تولیدکنندگان به این توافق رسیدیم که علی‌رغم افزایش قیمت مواد اولیه در ماه‌های اخیر،‌ قیسمت کاغذ تولیدی افزایش نداشته باشد.

وی ادامه داد:‌ بنابراین هیچ‌گونه افزایشی در کاغذ چاپ وبسته‌بندی نخواهیم داشت؛ البته کماکان قیمت کاغذ‌های بسته‌بندی در هر منطقه و با هر کیفیتی متفاوت است. اما بر اساس همان قیمت‌های قبلی از این پس نیز عرضه خواهیم داشت.


پورداد در پایان وضعیت بازار کاغذ را نسبتا راضی‌کننده دانست و گفت:‌ با توجه به نزدیک تر شدن قیمت کاغذ به قیمت‌های واقعی می‌توان امیدوار بود تا پایان سال آرامش بر بازار حاکم باشد.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد