نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  

همایش دستاوردهای زنجیره سلولزی برگزار می‌شود
2 بهمن 1398
همایش دستاوردهای زنجیره حوزه سلولزی کشور و تجلیل از مقام پیشکسوتان و کارآفرینان این حوزه ۱۴ بهمن در هتل استقلال برگزار می‌شود.


رضا امیدی، متولی برگزاری همایش دستاوردهای زنجیره حوزه سلولزی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری این همایش در ۱۴ بهمن ماه گفت: همایش با هماهنگی با چهار انجمن و تشکل فعال در حوزه سلولزی و کاغذ شامل انجمن واردکنندگان کاغذ و مقوا، اتحادیه کاغذ و مقوا، انجمن مدیران صنایع ورق و کارتن و سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طی نشستی که هفته گذشته با مدیران و دست‌اندرکاران این تشکل‌ها داشتیم و بعد از دریافت نظرات مشورتی، قرار شده است که در این همایش برنامه‌های متنوعی اجرا شود.

امیدی با اشاره به برخی از این برنامه‌ها توضیح داد: به‌عنوان مثال قرار است دست‌اندرکاران هر یک از بخش‌های مرتبط با سلولزی، مشکلات و دغدغه‌های فعالیت خود و هم‌صنفی‌ها را در حضور مسئولان بیان کنند.

وی همچنین از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان میهمان ویژه در این همایش خبر داد و گفت: تجلیل از مقام پیشکسوتان و کارآفرینان زنجیره تهیه و تولید، واردات و فروشندگان کاغذ و محصولات سلولزی از دیگر برنامه‌هایی است که برای این همایش پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، قرار است در هر بخش از یک یا دو نفر از دست‌اندرکاران و فعالان حوزه سلولزی تجلیل شود تا زمینه تشویق دیگر فعالان این حوزه باشد.

همایش دستاوردهای زنجیره حوزه سلولزی کشور و تجلیل از مقام پیشکسوتان و کارآفرینان این حوزه ۱۴ بهمن ساعت ۱۸ در سالن دریای نور هتل استقلال برگزار می‌شود.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد