نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

چوب و کاغذ مازندران تامین کننده صد در صد کاغذ روزنامه کشور
2 بهمن 1398
علی حسین پور گفت:چوب و کاغذ مازندران، نیازمند تدابیر لازم برای استفاده از درختان شکسته و افتاده جنگل است.

به گزارش کاسپین۲۴| علی حسین پور در گفت و گو در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: ظرفیت اسمی چوب و کاغذ مازندران 175 هزار تن است که می تواند براساس ظرفیت، صد در صد تامین روزنامه داخل کشور را داشته باشد و قسمت اعظمی از کاغذ کشور را می تواند تامین کند.

وی بیان داشت: زیربنای کارخانه چوب و کاغذ مازندران، از چوب آلات جنگلی است که تیم مدیریتی سه استراتژی را تدوین کرد؛ استفاده از چوب آلات باغی و چوب هایی که از سازمان جنگل براساس مزایده درختان شکسته و افتاده دریافت می شود، تامین چوب از خارج از کشور و چوب وارداتی و همچنین زراعت چوب را در دستور کار دارد.

مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران گفت: ارتباط متعددی با کارخانجات و نهادها برقرار است و با زراعت چوب می‌توان زمین ها را در اختیار گرفته و زراعت چوب داشته باشیم.

حسین پور افزود: با استارت این زراعت چوب، می تواند در 10 سال آینده از آن بهره برداری کرد.

وی ادامه داد: تامین سرمایه در گردش برای ما مهم است که در زمان حال، سرمایه شرکت 480 میلیارد ریال و زیان انباشته شرکت حدود دو هزار و 510 میلیارد ریال بوده است که با جلسات با استاندار و هلدینگ بانک ملی تلاش برای افزایش سرمایه گرفته شد تا با استفاده از تسهیلات بانکی شرکت از زیان خارج شود.

مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران گفت: حمایت از صنعت چوب و کاغذ مهم است و مسئولان مختلفی از این صنعت حمایت کردند که می تواند نقش مهمی در توسعه داشته باشند و تلاش شد تا افزایش سرمایه انجام شود که 4800 میلیارد ریال افزایش سرمایه برای شرکت عملیاتی شد.

حسین پور افزود: در سال رونق تولید، بعنوان سرباز صنعت امیدواریم قدم های مثبتی برای حفظ تولید برداریم که می توانیم برای تامین کاغذ کشور تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه می توانیم از تسهیلات استفاده کنیم ؛ دریچه تنفس برای شرکت باز خواهد شد و می توان به توسعه شرکت امیدوار بود.

مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران گفت: امروز شرایط به سمت و سویی رفته که می توان به رشد و شکوفایی شرکت امیدوار بود.

حسین پور اضافه کرد: اگر تامین مواد اولیه برای کارخانه بدرستی باشد؛ تامین کاغذ با دغدغه کمتری در داخل کشور انجام می شود.

وی بیان داشت: تلاش داریم که کاغذ با کیفیت در داخل کشور عرضه کنیم و لذا نمی توانیم از هرماده ای استفاده کنیم و نیازمند تدابیر لازم برای استفاده از درختان شکسته و افتاده جنگل توسط سازمان جنگل ها هستیم.

مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران گفت: حفظ و احیای جنگل های هیرکانی مهم است و ما هم کمک کار سازمان جنگل ها هستیم اما امیدواریم برای تامین مواد اولیه سازمان جنگل ها کمک کار ما باشند.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد