نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

یک واحد تولیدکننده کاغذ تیشو که از سال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی تعطیل شده بود، به چرخه فعالیت بازگشت و خط تولید آن مجدداً فعال شد.
23 بهمن 1398
با احیای کارخانه صنایع کاغذ نرمه آذربایجان که ظرفیت تولید روزانه 100 تن کاغذ تیشو را دارد، حدود یکصد نفر به سر کار خود بازگشتند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم آغاز به کار این واحد تولیدی در شهرک سرمایه‌ گذاری خارجی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به ما استقامت و ایستادگی در برابر مستکبران را آموخته است، گفت: همراهی و همدلی ملت موجب شکوفایی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف شده است.

دکتر محمدرضا پورمحمدی گفت: دوران سخت فشارها و تحریم‌های اقتصادی زودگذر است و باید با وحدت و همدلی این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از تولیدکنندگانی که با وجود شرایط سخت اقتصادی، اجازه توقف چرخ تولید را نداده‌اند، گفت: هم‌اکنون در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی 114 واحد تولیدی مستقر هستند که بیش از 100 واحد آن فعال است.

وی از همکاری دستگاه قضایی استان برای حل‌وفصل مشکلات کارخانه صنایع کاغذ نرمه آذربایجان و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید این کارخانه، گفت: ما در شرایط جنگ نابرابر اقصادی قرار داریم و برای پیروزی در این جنگ، همه بخش‌ها باید همدل و همراه باشند.

کارخانه صنایع کاغذ نرمه آذربایجان که از سال 1387 در زمینی به مساحت 30 هزار مترمربع در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز راه‌اندازی شده بود، از اوایل سال گذشته به علت مشکلاتی بین سهامداران و مسائل بانکی و مالیاتی تعطیل شده بود و امروز با هماهنگی‌های دستگاه قضایی و تغییر مالکیت و مدیریت فعالیت آن از سر گرفته شد.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد