نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

کشف ۹۹۶ هزار کیلوگرم کاغذ چاپ و تحریر احتکارشده در ری
20 اسفند 1398
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف ۹۹۶ هزار کیلوگرم کاغذ چاپ و تحریر احتکار شده در انبارهای شهرستان ری خبر داد.


موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار کرد: در راستای بازرسی از انبارهای نگهداری کالا در سطح شهرستان یک انبار با موجودی ۹۹۶هزار کیلوگرم کاغذ چاپ و تحریر در شور آباد بخش کهریزک کشف و شناسایی شد.

وی تصریح کرد: ارزش ریالی این محموله ۱۰۱ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال است که به دلیل اخفاء و احتکار از سوی بازرسان شناسایی و جهت اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری ادامه داد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با همکاری اتاق اصناف اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک می نمایند و موجودی انبارها را رصد می‌کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه ۵ تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌کنند.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد