نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  

کاغذ ارزان شد، مقوا و گلاسه گران
21 اسفند 1398
قیمت کاغذ که در هفته گذشته با افزایش روبرو شده بود، اندکی ارزانتر شد، در مقابل اما گلاسه و مقوا گران شده اند.

قیمت کاغذ در بازار آزاد که در هفته گذشته شیب افزایش را دنبال کرده بود و از 320 هزار تومان به 350 هزار تومان به ازای هر بند کاغذ 70 گرمی رسیده بود دوباره کاهش پیدا کرد.

بر این اساس امروز قیمت هر بند کاغذ 100 در 70 با گرماژ 70 گرمی 335 هزار تومان معامله شده است.

همچنین قیمت هر بند کاغذ 60 در 90 با گرماژ 70 گرمی 235 هزار تومان معامله شده است.

البته کاهش قیمت در بازار آزاد همه گیر نبوده است، برخی از انواع کاغذ هم چنان افزایش قیمت را تجربه می کنند، برای نمونه قیمت کاغذ 80 گرمی نیز با افزایش مواجه شده است.

کاغذ گلاسه براق با افزایش قیمت هر کیلو 17 هزار و 300 تومان معامله شده است.

انواع مقوا نیز با افزایش قیمت در هفته جاری روبه رو بوده است.

این در حالی است که در ماه‌های گذشته به دنبال کاهش قابل توجه قیمت کاغذ در بازار آزاد و ثبات نسبی آن کارشناسان پایانی خوش برای کاغذ در سال 98 پیش بینی کرده بودند، پایانی که به ثبات بازار کاغذ در شب عید و پس از آن در آستانه نمایشگاه کتاب تهران منجر می شد، اما به نظر می رسد این پیش بینی چندان درست نبوده در ایران بازار کاغذ آرامشی نسبی خود را از دست داده است، البته برای افزایش قیمت کاغذ در دو هفته جاری نسبت به قبل از آن هیچ منطقی وجود ندارد.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد