نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  

تسریع در تأمین مواد اولیه صنعت کاغذ و مقوا
31 ارديبهشت 1399
صادقی نیارکی در نشست مشترک با سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوا علاوه بررسی چالش های پیش روی این صنعت از پیگیری جهت تسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز صنعت کاغذ و مقوا خبر داد و گفت: محدودیتی برای واردات مواد اولیه مورد نیاز صنعتگران در صورتی که در کشور قابلیت تولید نداشته باشد، وجود ندارد.

به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صمت مدیریت واردات را یکی از مهم ترین برنامه های وزارت صمت در سال جاری عنوان کرد و گفت: واردات محصولات مشابه داخلی در صورت تولید در کشور به میزان نیاز مصرف داخلی با محدودیت هایی روبه رو است، به طوری که در سال گذشته واردات بیش از ۱۵۰۰ ردیف تعرفه ممنوع اعلام شده بود.

معاون امور صنایع وزارت صمت در ادامه در خصوص تخصیص ارز مورد نیاز برای واردات مواد اولیه مورد نیاز صنعت کاغذ و مقوا توضیح داد: پیگیر تسریع در تخصیص ارز به صنعتگران هستیم و امیدواریم بانک مرکزی در اسرع وقت نسبت به افزایش تخصیص ارز به بخش های مختلف صنعتی اقدام نماید.

گفتنی است اعضا سندیکای کاغذ و مقوا نیز در این نشست با اشاره مشکلات و موانع پیش روی این صنعت خواستار همکاری وزارت جهت تسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز و تخصیص ارز به این صنعت شدند.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد