نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  

بازار بی‌حساب و کتاب کاغذ در پی افزایش قیمت دلار/ تجار، کاغذ وارداتی را نمی‌فروشند
30 تير 1399
نایب رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا، ضمن گلایه از عدم نظارت دولت بر بازار گفت: پس از تورم دلار هم اکنون شاهد بازار لجام گسیخته در بخش کاغذ هستیم. نظارت نیست و هر فروشنده کالا را خودش قیمت‌گذاری می‌کند!
بازار بی‌حساب و کتاب کاغذ در پی افزایش قیمت دلار/ تجار، کاغذ وارداتی را نمی‌فروشند

احمد شریفان، نایب رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره قیمت کاغذ و مقوا در بازار با توجه به نوسات ارز اشاره کرد و اظهار داشت: پس از تورم دلار هم اکنون شاهد بازار لجام گسیخته در بخش کاغذ هستیم.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت دلار جنگ روانی ایجاد کرده که این امر بدتر از افزایش قیمت‌هاست، گفت: قیمت کاغذ A۴ از بسته‌ای ۳۷ هزار تومان به ۵۰ هزار تومان رسیده است! کاغذ تحریر، مقوا پشت سفید و طوسی و... هم ۱۵ درصد گران شده‌اند.

* تاجران می‌گویند: «کاغذ را نمی‌فروشیم»

به گفته نایب رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا، جالب اینجاست که بسیاری از تجار که به هر طریق کاغذ را وارد کرده‌اند، دیروز فروشنده کاغذ نبودند تا قیمت کامل مشخص شود. تاجر، جنس را با هزار روش وارد کرده، اما اینک عنوان می‌کند: «کاغذ را نمی‌فروشم» این مسئله بسیار زیان‌بار است؛ چرا که در این میان قشر ضعیف آسیب می‌بینند!

* کاغذ گلاسه از کیلویی ۱۶ هزار تومان به ۲۷ هزار تومان رسید

وی افزود: روز گذشته کاغذ گلاسه از کیلویی۱۶ هزار تومان به ۲۷ هزار تومان رسید. متاسفانه بارها هم به این نکته اشاره کرده‌ام که دولت نظارتی ندارد.‌ مشکل ما عدم نظارت بر بازار است. این عدم نظارت، باعث گرانی شده است. هر کسی قیمت خود را روی جنس و کالایش مطرح می‌کند. همه چیز گران شده و باید فکری کرد. مهم اینکه کسی خریدار نیست و کسی هم نمی‌خواهد ارزان‌تر بفروشد. از این رو بازار، کاملا بی‌حساب و کتاب و لجام گسیخته است.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد