نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

کاغذ گران نشده است/با وجود بازگشایی مدارس مشکل کاغذ نداریم
20 شهريور 1399
رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ گفت: تلاش چند ماه اخیر واردکنندگان کاغذ سبب شده تا امروز با وجود بازگشایی مدارس و دریافت کتاب دانش آموزان شاهد ثباتی قابل توجه در بازار باشیم این مهم ریشه در عرضه و تقاضا دارد و عرضه مناسب در کنار تقاضای بازار قیمت کاغذ را با ثابت نگه داشته است. شوهر نمی‌تواند همسر خود را از شغلی که منافی مصالح خانوادگی یا حیثیات خود یا زن نیست، منع کند. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره شرایط و نحوه منع زن از اشتغال بوسیله شوهر توضیح داده‌اند.

سید‌حسن میرباقری در گفت‌وگو با میزان پیرامون قیمت کاغذ در بازار گفت: قیمت کاعذ در بازار با ثابت است، این ثبات ریشه در تلاش مدیریت شده واردکنندگان و در عین حال همکاری سازمان صمت و بانک مرکزی در ماه‌های گذشته دارد، هم اکنون کاغذ‌های سفارش داده شده توسط بازرگانان کاغذ به گمرک رسیده و در حال ترخیص و توزیع در بازار است لذا اکنون شاهد یک ثبات در بازار هستیم.


میرباقری به عدم تاثیر بازگشایی مدارس بر نوسان قیمت کاغذ بیان کرد: تلاش چند ماه اخیر واردکنندگان کاغذ سبب شده تا امروز با وجود بازگشایی مدارس و دریافت کتاب دانش آموزان شاهد ثباتی قابل توجه در بازار کاغذ باشیم این مهم ریشه در عرضه و تقاضا دارد، عرضه مناسب در کنار تقاضای بازار قیمت کاغذ را با ثابت نگه داشته است.

رئیس انجمن واردکنندگان کاغذ ریشه ثبات بازار کاغذ را مورد بررسی قرار داد و بیان کرد: ترخیص امروز کاغذ در بنادر و گمرک حاصل تلاش‌های وارکنندگان کاغذ در کنار همراهی وزارت صمت و بانک مرکزی در گذشته است لذا من معتقدم از همین امروز باید به فکر آینده بوده و به ثبت و تقاضای واردکنندگان کاغذ باید جواب مثبت داد تا در ماه‌های آینده شاهد مشکلات و افزایش قیمت کاغذ نباشیم، برای حفظ تعادل قیمت کاغذ از همین امروز به همکاری بانک مرکزی در کنار وزارت صمت نیاز است تا با کمبود کاغذ در آینده‌ای نچندان دور مواجه نشویم.

وی تاکید کرد: من معتقدم جو سازی و بد بینی به آینده نمی‌تواند راه حلی اساسی و کلی برای رفع موانع پیش روی بازار کاغذ باشد بلکه تنها در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون و تنظیم شده که در کنار همکاری بانک مرکزی با وزارت صمت انجام شده باشد رویکردی ارزنده و تاثیر گذار بر قیمت کاغذ را رقم خواهد زد، حل مشکلات حوزه کاغذ را نباید تنها مختص زمانی کرد که قیمت کاغذ افزایش یافته است.

میرباقری پیرامون وضعیت ارز تخصیص داده شده به کاغذ خاطرنشان کرد: دولت از ابتدای سال جاری تاکنون تخصیص ارز برای پرونده‌های واردات کاغذ را به ندرت تأیید کرده است، از سوی دیگر ارز ۴۲۰۰ تومانی کاغذ نیز که به مبلغ ۸۰ میلیون یورو برای کاغذ فرهنگی نشر و مطبوعات عرضه می‌شد در سال جاری اختصاص پیدا نکرده است در این صورت با تمام شدن محموله‌های وارد شده کاغذ، ناشران نیز برای تامین نیاز خود به بازار آزاد روی خواهند آورد و نتیجه آن بر هم خوردن نظم بین عرضه و تقاضای بازار کاغذ خواهد شد که امیدواریم این اتفاق رخ ندهد.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد