نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

دولت، امسال هم تدبیری برای ارز کاغذ ندارد/ جوادی: فعلا خبری نیست
23 فروردين 1400
معاون فرهنگی وزیر ارشاد ضمن اشاره به افزایش قیمت کاغذ در بازار، از تخصیص نیافتن ارز به این کالای استراتژیک در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره افزایش قیمت کاغذ طی روزهای اخیر و ابتدایی سال ۱۴۰۰ توضیح داد: هنوز برای سال جدید ارزی برای کاغذ تخصیص نیافته و خبری نیست. البته اعلام شده این موضوع در روند اجرا قرار دارد و ما تلاش می‌کنیم این ارز تخصیص یابد.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد ابراز داشت: هرچند کاغذ دولتی عرضه شده، اما مشکلاتی در ترخیص و توزیع داریم که کم کم در حال برطرف شدن است.

وی با تائید اینکه برای سال ۱۴۰۰ ارزی به کاغذ تخصیص پیدا نکرده، عنوان داشت: دولت این موضوع را منتفی نمی‌داند و اعلام کرده است که ارز کاغذ در روند بررسی قرار دارد.

روند افزایشی قیمت کاغذ از روزهای پایانی سال ۹۹ شروع شد و در آغازین روزهای کاری سال ۱۴۰۰ به بندی ۶۹۰ هزار تومان رسید. این مساله نگرانی صنف نشر و اهالی کتاب را موجب شده است؛ چرا که در سال ۹۹ هم ارزی به کاغذ اختصاص نیافت.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد