نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

۸۰ میلیون دلار ارز مورد نیاز کاغذ در ۱۴۰۰/ وزارت ارشاد پیگیر سهمیه ارزی است
29 فروردين 1400
به دنبال عدم تخصیص اعتبار ارز کاغذ یارانه‌ای در سال ۱۳۹۹ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیگیری‌ها و اقدامات این وزارتخانه را تشریح کرد.

به گفته همایون امیرزاده، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری‌های مستمری برای تامین و تخصیص ارز مورد نیاز کاغذ چاپ و تحریر داشته است.

وی با اشاره به ارسال چهار نامه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رئیس جمهور، معاون اول و معاون اقتصادی رئیس جمهور، تصریح کرد: علاوه بر رایزنی‌های مکرر انجام شده در این پیگیری ها ضمن تشریح شرایط موجود و نیاز ضروری کشور به برقراری سهمیه ارزی کاغذ مخاطرات احتمالی عدم تخصیص و تامین ارز کاغذ بر فضای کار و کسب‌های حوزه نشر و مطبوعات با صراحت مورد اشاره قرار گرفته است.

امیرزاده تصریح کرد: در این نامه‌ها که از خرداد تا اسفند سال ۱۳۹۹ ارسال شده، ارز مورد نیاز برای سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به مبلغ حداقل ۸۰ میلیون دلار برآورد شده است.

وی در پایان با تاکید به تلاش‌های همه جانبه و مستمر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تامین ارز مورد نیاز کاغذ ابراز امیدواری کرد: مراجع ذیربط هم با اقدام سریع و به موقع ضمن حمایت از حوزه نشر و مطبوعات کشور با تخصیص سهمیه ارزی مورد نیاز موجب آرامش فضای کار و کسب حوزه‌های مرتبط باشند.

بر اساس این گزارش، خبرگزاری فارس طی هفته گذشته در گفت وگویی با محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر ارشاد از این موضوع جویا شد که وی گفت: هنوز برای سال جدید ارزی برای کاغذ تخصیص نیافته و خبری نیست. البته اعلام شده این موضوع در روند اجرا قرار دارد و ما تلاش می‌کنیم این ارز تخصیص یابد.اینجا بخوانید.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد