نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

تخصیص ۲۰ میلیون دلار ارز برای واردات کاغذ مورد نیاز مطبوعات
27 شهريور 1400
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تخصیص ۲۰ میلیون دلار ارز برای واردات کاغذ در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، محمد خدادی معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت در اواخر خرداد و اوایل تیرماه مصوبه‌ای به تصویب رسانده است که به موجب آن به‌زودی 20 میلیون دلار ارز برای واردات کاغذ تخصیص می‌یابد.

«طی دوماه گذشته جلسات کارگروه کاغذ تشکیل شده و مسیر واردات کاغذ به نقطه‌ای رسیده است که واردکنندگان کاغذ را شناسایی و از میان آن‌ها انتخاب کنیم.»

وی با اعلام این مطلب افزود: برای تخصیص ارز به واردکنندگانی که قرار است از ارز 4200 تومانی استفاده کنند دستورالعمل وجود دارد.

خدادی گفت: تمام اقدامات مورد نیاز برای تخصیص ارز به ورادات کاغذ انجام شده و پیش‌بینی می‌شود که طی دو هفته آینده واردکنندگان انتخاب شده و در مهرماه شاهد اجرایی شدن تخصیص ارز به واردات کاغذ باشیم.

به گفته وی همکاری بسیار خوبی میان وزارت صمت، بانک مرکزی، وزارت ارشاد و سازمان تعزیرات برای واردات کاغذ صورت گرفته است.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد