نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

شکستن رکورد تولید کاغذ در بزرگترین کارخانه کشور
9 آذر 1400

در حالیکه در فضای مجازی اخباری مبنی بر تعطیلی کارخانه چوب و کاغذ مازندران منتشر شده است، روابط عمومی این شرکت از شکستن رکورد تولید کاغذ در آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، در حالیکه در فضای مجازی اخباری مبنی بر تعطیلی کارخانه چوب و کاغذ مازندران منتشر شده است، با اعلام روابط عمومی شرکت جوب و کاغذ مازندران، این شرکت در آبان ماه امسال، ۱۲هزار و ۳۰۰ تن کاغذ روانه بازار کرد و با این اتفاق، رکورد فروش از سال ۹۷ برای نخستین بار شکسته شد.

بنابراین گزارش، ثبت این رکورد در ماه آبان از سال ۹۷ تاکنون بی‌سابقه بوده است.

در یک‌سال اخیر با همت مدیران و کارگران مجموعه چوب و کاغذ مازندران، با تولید ۱۱ هزار تن کاغذ، رکورد تولید هم شکسته شد و امید‌ها برای رسیدن به حداکثر ظرفیت را افزایش داد.

یادآور می شود رضا جلالی که اخیراً به عنوان سرپرست مجموعه تعیین گردید بر تولید مستمر و بهینه و توسعه تجارت و تقویت بازاریابی و فروش تاکید دارد و تجارت را پیش‌مقدمه تولید می‌داند و تلاش دارد این موضوع را در مدیریت برمجموعه چوب و کاغذ مازندران نهادینه نماید.

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگترین تولید کننده کاغذ ایران با ظرفیت مجموعاً ۱۷۵ هزار تن کاغذ شامل ۹۰ هزار تن کاغذ روزنامه و چاپ و تحریر و ۸۵ هزار تن کاغذ فلوتینگ است که مرداد ماه ۱۳۷۶ راه اندازی شده است.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد