نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  

حمایت از صنایع تولید نئوپان و کاغذ در کشور
12 دی 1400
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: یکی از هدفگذاری‌های مهم این بانک در خوزستان، توسعه و حمایت از صنایع تولید نئوپان و کاغذسازی است.
حمایت از صنایع تولید نئوپان و کاغذ در کشور
حسین مهری در حاشیه بازدید از شرکت نئوپان البرز در محل جاده قدیم خرمشهر بیان کرد: خوزستان ظرفیت بسیار خوبی در صنعت کاغذسازی و تولید نئوپان دارد و این بانک تمرکز خاصی در این بخش در استان دارد.

وی با بیان اینکه در خوزستان سه پروژه کاغذسازی وجود دارد گفت: کارخانه کاغذ پارس، که در گذشته وابسته به بانک صنعت و معدن بود و به بخش خصوصی واگذار شد، اما همچنان این بانک از آن حمایت می‌کند، و شرکت کاغذ کارون که به دیبای شوشتر تغییر نام داده، و این بانک به بخش خصوصی واگذار کرده از شرکت‌های تولید کاغذ در خوزستان هستند.

مهری ادامه داد:۶ هزار میلیارد ریال از سوی بانک صنعت و معدن به شرکت دیبای شوشتر پرداخت شده و گام نخست آن بهره برداری شده و تا سال آینده کامل می‌شود.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور ادامه داد: شرکت دیگر کاغذسازی در خوزستان، شرکت کاغذ سبز خوزستان است که به صورت سندیکایی از چند بانک تامین اعتبار شده است.

وی گفت: امروز همراه تیم مدیریتی و تصمیم گیر به خوزستان سفر کردم تا برای پروژه‌های مربوط به این بانک در خوزستان، و بهبود روند پیشرفت آن‌ها تصمیم گیری شود.

مهری با اشاره به اینکه امروز از چهار پروژه بزرگ صنعتی در خوزستان بازدید خواهم کرد ادامه داد:بانک صنعت و معدن ۵۶ میلیون یورو به شرکت نئوپان البرز اعتبار تخصیص داده است.

وی گفت: این شرکت به دلیل تحریم‌ها با مشکلات زیادی روبه رو شد که این مشکلات در حال حل شدن هستند و سهامداران آن نیز خواهان راه اندازی هر چه سریعتر این شرکت هستند.

مهری بیان کرد:این شرکت ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار متر مکعب نئوپان را دارد و با توجه به اینکه سالانه یک میلیون مترمکعب نئوپان وارد کشور می‌شود، فعالیت این شرکت برای کشور بسیار به صرفه است.


وی افزود: این شرکت از جهت تکنولوژی و کیفیت به روز و بالا است و امید است این مجموعه که ۴۱۲ نفر اشتغال مستقیم و ۶ هزار نفر اشتغال غیرمستقیم دارد، تا ۱۴ ماه دیگر راه‌اندازی شود.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد