نام شركتتاريخ عضویت
خط سبز دوران
18 اسفند 1402
حیان تجارت
15 اسفند 1402
نشر کربن
9 اسفند 1402
  

قالیباف انحصار در صنعت نشر از دغدغه‌های فعالان است/کمیسیون فرهنگی بر توزیع عادلانه کاغذ نظارت کند
28 آبان 1401
رئیس مجلس، از کمیسیون فرهنگی خواستار تلاش برای رفع موانع صنعت نشر شد و گفت: کنترل و برخورد کردن با انحصارات در حوزه صنعت نشر بویژه در توزیع کتاب و سهمیه نویسندگان توقعی است که فعالان حوزه نشر از مجلس دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 24 آبان) قوه مقننه در نطق پیش از دستور، روز بزرگداشت آیت‌الله علامه سید محمدحسین طباطبایی را تبریک و تهنیت گفت و افزود: لازم است که یادی از این گوهر یگانه آسمان حکمت و فلسفه داشته باشم؛ همچنین امروز هم روز کتاب، کتابخوانی و کتابداری به همین مناسبت نامگذاری شده و این روز را به تمامی فعالان حوزه نشر و کتاب عرض تبریک و تهنیت دارم.

وی افزود: از کمیسیون فرهنگی مجلس می‌خواهم که در رفع موانع صنعت نشر از جمله توزیع عادلانه کاغذ به عنوان یکی از مشکلات این حوزه، تلاش کند، همچنین می‌طلبد تسریع و نظام‌مند کردن فرآیند نظارت محتوایی بر کتاب‌ها صورت گیرد تا وقت این عزیزان در این رابطه گرفته نشود، در حقیقت کنترل و برخورد کردن با انحصارات در حوزه صنعت نشر بویژه در توزیع کتاب و سهمیه نویسندگان توقعی است که فعالان حوزه کتاب و نشر از مجلس شورای اسلامی دارند.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد